Overschrijving tweemaal uitgevoerd

  • 8 July 2021
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Hallo !op 27-06-21 heb ik een bedrag betaald, maar op 05-07-21 heeft u met dezelfde mededeling het bedrag opnieuw van mijn rekening gehaald. Gelieve mijn geld terug te geven! vriendelijke groeten Popa Ionel

1 reactie

Reputatie 7

Dag @Ionel Popa 

Ik heb de details van je verrichtingen uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit zomaar via het internet.

Is het mogelijk dat je deze verrichting in het verleden al had ingevoerd met een memodatum? Op basis van de info die je oorspronkelijk gaf, lijkt het mij namelijk te gaan om een gewone overschrijving en niet om, bijvoorbeeld, een domiciliëring of doorlopende opdracht. Een gewone overschrijving zal nooit proactief door ons uitgevoerd worden.

Als je dat wilt, dan kan je dat alvast na laten kijken door ons Easy Banking Centre te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Om het geld terug te krijgen, raad ik je aan om eerst en vooral de begunstigde te contacteren. Zij zullen het terug kunnen storten.

Reageer