Beantwoord

overschrijving van fortis naar ing

  • 20 June 2021
  • 3 reacties
  • 2934 Bekeken

Ik heb dus vrijdag 18 juni 2021 rond 04u00 smorgens  overgeschreven op mijn ing rekening omdat ik slachtoffer was van sms phishing en ik heb alles dus voor de zekerheid direct overgeschreven.. wanneer kan ik dat geld op mijn ing rekening verwachten..?

icon

Beste antwoord van YannickB 21 June 2021, 08:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Tenzij er een vertraging op de overschrijving komt omwille van het grote bedrag, zal je dit geld maandag ontvangen.

Merci voor de snelle reactie

Reputatie 7

Hallo @Georg 

Ik heb het bedrag van je overschrijving uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke site waarop iedereen kan meelezen. Ik raad je aan om nooit persoonlijke en financiële info zoals details van verrichtingen te delen via het internet. Dat soort info kan makkelijk door mensen met slechte bedoelingen misbruikt worden.

Indien je bent ingegaan op de phishing sms en je ons nog niet hebt gecontacteerd, dan raad ik je aan om ons zo snel mogelijk even te bellen via 02 762 60 00 zodat mijn collega’s samen met jou alles kunnen overlopen.

Volgde je op vraag van de sms of van een link die erin stond stappen met je kaart en kaartlezer, dan raad ik je ook aan om je kaart te laten blokkeren via Card Stop via 078 170 170.

Zoals @VALUTA zei, zal je het geld alvast mogelijk vandaag ontvangen. Bij gewone overschrijvingen tussen 2 verschillende Europese banken kan het alvast maximaal 3 bankwerkdagen duren voor het geld toekomt. Als het langer dan dat duurt, neem je best even met ons of met ING op.

Reageer