Onlangs nieuwe PC gekocht waar Windows 11 geplaatst was. De overschakeling van Pc en de vroegere Windows 10 liep perfect ( dacht ik ).
Bij een poging om te werken op mijn Pc banking van Fortis kon ik na het inloggen mijn verrichtingen , uittreksels, overschrijvingen niet openen ! Na meerdere pogingen heb ik de chat aangesproken , maar kon niks doen , lag aan mijn Firefox, moest een ander browser nemen en chat afgesloten.
Was daar niet echt mee tevreden maar toch deed ik de moeite om in te loggen met Chrome en Edge , maar ook daar kon ik niks doen .Ook op mijn nieuwe Pc een ander bank ( Beobank ) naar mijn verrichtingen met Firefox gaan kijken en had geen problemen daar .
Conclusie: ergens klopt er iets niet bij Fortis met de samenwerking van Windows 11 en mijn PC. Ik sta open voor alle hints of oplossingen te proberen die ik toegestuurd krijg om mijn probleem op te lossen
Hopelijk word mijn probleem ernstig genomen en een degelijke oplossing gevonden op korte termijn .
PS: Met tablet ( Android ) geen probleem maar kan daarmee mijn uittreksels niet uitprinten .