Beantwoord

Pc banking Windows 11

  • 3 March 2024
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Onlangs nieuwe PC gekocht waar Windows 11 geplaatst was. De overschakeling van Pc en de vroegere Windows 10 liep perfect ( dacht ik ).

Bij een poging om te werken op mijn Pc banking van Fortis kon ik na het inloggen mijn verrichtingen , uittreksels, overschrijvingen niet openen ! Na meerdere pogingen heb ik de chat aangesproken , maar kon niks doen , lag aan mijn Firefox, moest een ander browser nemen en chat afgesloten.

Was daar niet echt mee tevreden maar toch deed ik de moeite om in te loggen met Chrome en Edge , maar ook daar kon ik niks doen .Ook op mijn nieuwe Pc een ander bank ( Beobank ) naar mijn verrichtingen met Firefox gaan kijken en had geen problemen daar .

Conclusie: ergens klopt er iets niet bij Fortis met de samenwerking van Windows 11 en mijn PC. Ik sta open voor alle hints of oplossingen te proberen die ik toegestuurd krijg om mijn probleem op te lossen

Hopelijk word mijn probleem ernstig genomen en een degelijke oplossing gevonden op korte termijn .

PS: Met tablet ( Android )  geen probleem maar kan daarmee mijn uittreksels niet uitprinten .

icon

Beste antwoord van Liz 7 March 2024, 11:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3

Hallo,

U bent niet alleen ; zie deze thread :
https://nl.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-48/easy-banking-op-pc-blokkeert-bijna-altijd-met-draaiend-wieltje-8222?postid=28385#post28385

Deze persoon heeft twee heel recente laptops, en daar werkt het ook niet op.
Hij merkt wel op dat de online bankingsites van andere banken wel goed werken.

Ik heb heb bij Fortis al mijn probleem doorgegeven via de chat, als antwoord gekregen: Een ander browser nemen, ik kan u niet verder helpen ! EINDE CHAT. Heb dus 2 andere browsers geprobeerd: niks helpt !! Wanneer gaat er iemand van Fortis eens grondig mijn probleem aanpakken en een oplossing aanbieden ?????

Reputatie 4

Hallo @fredy.hoornaert,

Bedankt voor je bericht.

Onze excuses dat je dit probleem ervaart. De oorzaak is onbekend maar we onderzoeken dit verder. Er zou op 12/03 een update komen van Easy Banking Web dat dit probleem moet verhelpen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Bedankt voor uw bericht, maar intussen is 6/03 gepasseerd maar is jammer genoeg het probleem niet opgelost ! Jullie zijn fier met de nieuwe lay-out maar voor mij mocht de oude blijven staan . 15 jaar lang met mijn vorige PC met Windows 9 en 10 nooit geen problemen gehad .Om mee te gaan met mijn tijd heb ik een nieuwe PC gekocht met Windows 11 .Op het eerste zicht was alles vlot verlopen tot op het moment dat ik mijn verrichtingen en uittreksels wou nazien en uitprinten .Dat cirkeltje blijft nu al weken ronddraaien zowel bij Firefox, Edge en Chrome. Raar, maar mijn Gold Masterkaart kan ik wel openen! AUB tracht uw collega's te motiveren om dat probleem op te lossen en misschien minder de werkzaamheden richten op de Apps of de robot. Dank u voor het lezen en hopelijk komt er vlug een oplossing.

Dag @fredy.hoornaert ,

 

Volgende week staat er nog een update gepland, die zal helpen voor de klanten waarbij de huidige update niet voldoende was.

 

Onze excuses hiervoor,

Liz

Deze nacht bij het afsluiten heb ik gemerkt dat er wel een update was van mijn PC. Deze morgen was ik benieuwd of alles in orde was en ja,ik kan k terug mijn verrichtingen nazien en van daaruit naar de uittreksels. Persoonlijk ben ik blij dat het probleem van de baan is , waarvoor mijn dank.

Reputatie 1

Hallo @fredy.hoornaert ,

Bedankt voor je bericht. Goed om te vernemen dat het in orde gekomen is. Bedankt ook om ons dit te laten weten. Indien je nog vragen hebt, laat ons dan zeker iets weten. Fijne dag verder! 

Met vriendelijke groeten,

JoachimJ

Reageer