Rekening zonder geldige reden geblokkeerd en geen gehoor !!!

  • 18 December 2023
  • 4 reacties
  • 262 Bekeken

Dinsdag werd er mij verteld dat mijn rekening bevroren is door dat ik in de min stond. Deze werd dinsdag weer positief en ik moest ' 48 uur' wachten. Na 48 uur nog steeds niks! Klantendienst doet niks vragen worden niet beantwoord ik kan niet aan mijn EIGEN geld! Er is ook geen sprake van fraude of dergelijke dit is absurd en schandalig dat dit zomaar kan !!!! Ik loop nu risico op extra schulden door dat ik mijn rekeningen niet kan betalen !!! Wat een bank schandalig dit nog nooit zo teleurgesteld geweest en ik ben al jaren klant maar hierna zal ik toch overstappen naar een ander bank !!! Schandalig en dat je niet eens de juiste uitleg krijgt en niet geholpen word  !! We zijn nu een week verder en nog steeds geen gehoor helemaal NIKS ! Ik vind dit SCHANDALIG ik heb DRINGEND mijn rekening nodig !
 


4 reacties

Reputatie 4

Hallo @Karrrima,

Bedankt om dit met ons te delen. Alvast onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is zeker ook vervelend dat je dan weinig informatie erbij hebt gekregen.

In principe kan de rekening na 48 uren terug in positief te staan terug gebruikt worden. Het is dus vreemd dat je dan nog steeds geen gebruik kan maken van de rekening.

Je hebt dus eerder telefonisch contact gehad met het Easy Banking Centre? Zo niet geven we alvast hierbij nog eens mee op welke manier je op een beveiligde manier contact kan nemen om dit soort zaken te laten nakijken.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app?Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb eerder contact gehad, zowel telefonisch als via mail en ze wisten niet waaraan het lag en ze konden me verder ook niet helpen met anderen woorden de bank blokkeert gewoon je rekening zonder enig uitleg en je moet maar je plan trekken hoe je je rekeningen gaat betalen! 
Er is geen sprake van fraude en dat kan de bank ook niet bewijzen ! Dus ik zou niet weten waarom ze dit doen ? En ook nog zonder enig uitleg of hulp? 

Reputatie 4

Hallo @Karrrima,

Je gaf aan dat de rekening dus was “bevroren” omdat je ongeoorloofd in min was gegaan met het saldo van de rekening. Of dat is wat men eerst tegen jou had uitgelegd?

Als je ontevreden bent over onze diensten dan raden we zeker aan dit via volgende weg te melden: Uw mening telt | BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Ja klopt, eens ik niet aan mijn rekening kon meteen contact opgenomen met klantendienst. Er werd mij verteld dat ik in de min stond en 48 uur moet wachten tot ik er weer aan kan. Ik heb toen weer contact opgenomen of het versneld zou kunnen worden zij gaven weer een reactie dat het een automatische systeem is en niets konden doen. Oke ik heb 48 uur gewacht en weer kon ik er niet aan, ik heb toen meerdere mails verstuurd waar ik geen reactie op kreeg. En dit is nu al een week dat ik er niet aan kan! 
nu morgen een afspraak gepland in het kantoor ik hoop dat ze mij morgen kunnen helpen en ook niet weer zeggen dat ze niks kunnen doen! Het is mijn geld daar heeft de bank geen recht op om mij dit te ontnemen tenzij zij kunnen bewijzen dat het om fraude gaat wat niet het geval is !!

Reageer