Beantwoord

Rekeningen en kaarten reeds een week geblokkeerd

  • 30 March 2024
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Op zaterdag 23 maart merkten we plots dat al onze rekeningen en bankkaarten geblokkeerd werden. Negatief saldo kon niet de reden zijn. We konden meteen de helpdesk : alles leek normaal, het zou moeten werken en men zou navraag doen wat er fout was. IK heb dan elke dag 2 maal gebeld om een update te krijgen, maar zonder er wijzer van te worden. Tot op woensdag (5 dagen na het voorval) : het probleem leek de identiteitskaart van mijn partner te zijn, die opnieuw zou moeten ingelezen worden. We hebben hieromtrent geen brief, geen telefoon of eender welke soort communicatie over ontvangen…. gewoon alles dichtzetten dus. Dit inlezen zou via kantoor of CASH-punt moeten. Gezien er geen afspraak meer te krijgen was die week, probeerden we cash-punt. Lukte niet : technisch probleem. Op donderdagmorgen zijn we dan een kantoor binnengestapt (zonder afspraak - anders moesten we nog een week wachten) en daar heeft men dan toch ons ontvangen en de kaart ingelezen. Vandaag zijn we 3 dagen verder en is nog steeds alles geblokkeerd - het inlezen “zou nog verwerkt moeten worden”. ONdertussen worden dociliëringen geweigerd en hebben we geen cash - mijn broer was zo vriendelijk geld voor te schieten. Hoe kan het toch allemaal zolang duren ? 

icon

Beste antwoord van Liz 2 April 2024, 09:54

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @Bart H ,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de hinder die je ondervindt.

Heb je ondertussen wel terug toegang tot de rekening?

Gezien het over de identiteitskaart van je partner gaat, raad ik aan dat deze contact opneemt met het Easy Banking Centre indien dit nog niet is opgelost. Dit gaat het vlotste via de “Communicatie” functie in de Easy Banking App of kan via 02 433 40 92.

Groetjes,

Liz

Reageer