Beantwoord

Rekeninguittreksels

  • 24 August 2023
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb mijn rekeninguittreksels gedownload maar kan ze niet openen omdat ze in een ZIP-bestand zijn ontvangen en Adobe Acrobat Reader het bestandstype niet erkent of het beschadigd is om te openen.

icon

Beste antwoord van Julie N 24 August 2023, 12:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @JohnDR

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Heb je het zip-bestand zelf eerst geopend om aan de rekening uittreksels de geraken? Ik geef hieronder even de stapjes hoe je dit kan doen. 

 

Via Microsoft/Windows

 

  1. Zoek de gezipte map met de mappen of bestanden die u wilt uitpakken.

  2. Voer een van de volgende handelingen uit:

    • Als u één bestand of map wilt uitpakken, dubbelklikt u op de gezipte map om deze te openen. Vervolgens sleept u het bestand of de map vanuit de gezipte map naar een nieuwe locatie.

    • Als u de volledige inhoud van de gezipte map wilt uitpakken, houdt u de linkermuisknop ingedrukt op de map (of klikt u erop met de rechtermuisknop), selecteert u Alles uitpakken en volgt u de aanwijzingen.

 

Via Apple

 

  1. Klik dubbel op het zip-bestand.
  2. Het uitgepakte onderdeel verschijnt in de dezelfde map als het .zip-bestand. Desgewenst kun je het .zip-bestand verwijderen.
  3. Opmerking: Als je het .zip-bestand niet kunt openen, controleer je of de Mac genoeg ruimte heeft voor het uitgepakte onderdeel. Als je het .zip-bestand van iemand anders hebt ontvangen, is er mogelijk een probleem met het bestand. Vraag de afzender het bestand opnieuw in te pakken en te versturen.

 

Mocht het toch iets anders zijn, raad ik jou aan om even telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Zo kunnen zij optimaal met jou bekijken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. 

 

Dit kan via Easy Banking App via de optie ‘communicatie’. Kies daar voor ‘Easy Banking Centre’ en kies dan ‘sparen en beleggen’.

 

Heb je geen smartphone? Bel ons dan  op het nummer 02 433 40 92 in combinatie met de Easy Banking Phone-code. Hier vind je de stapjes om deze aan te maken. Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

 

Groetjes, 

Julie N 

Dank voor de tips. Ik heb ondertussen via de Microsoft Store de app ‘BreeZip’ geïnstalleerd en zo kon ik de bestanden ook openen.

Reageer