Hallo,er is geld van mijn zichtrekening naar spaarrekening gegaan doorlopende opdracht maar geld staat niet op slaatje
Beste antwoord van Tim DL
Bekijk origineelHallo,er is geld van mijn zichtrekening naar spaarrekening gegaan doorlopende opdracht maar geld staat niet op slaatje
Beste antwoord van Tim DL
Bekijk origineelHallo,er is geld van mijn zichtrekening naar spaarrekening gegaan doorlopende opdracht maar geld staat niet op slaatje
Dag
Bedankt voor je bericht.
Wat bedoel je met “...staat niet op slaatje”?
Indien er een probleem zou zijn met deze doorlopende opdracht, raad ik aan om ons Easy Banking Centre even te contacteren via ‘Communicatie’ in je Easy Banking App of op 02 762 60 00 met je klantnummer en Easy Banking Phone (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis) bij de hand.
Groetjes,
Tim DL
PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.