Beantwoord

spaarrekening koppelen aan easy banking

  • 24 November 2023
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Hoe kan ik mijn spaarrekening zichtbaar maken in mijn easy banking?

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 24 November 2023, 09:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hoe kan ik mijn spaarrekening zichtbaar maken in mijn easy banking?

 

Dag @Jodiluc 

 

Bedankt voor je bericht.

 

Indien dit je Easy Banking Web betreft, raad ik aan om bij je instellingen (door rechtsboven op je naam te klikken) te kiezen voor ‘Rekeningen’. Hier kan je nakijken ofdat deze eventueel verborgen staat of niet.

Indien je deze niet op je Easy Banking App startpagina kan zien, dan kan je deze toevoegen door op de startpagina onderaan te kiezen voor ‘Starscherm wijzigen’. Hier kan je je favorieten, welke dan zichtbaar zijn op je startscherm, aanpassen.

 

Indien je deze niet kan zien en deze staat niet verborgen via je Easy Banking Web, dan raad ik je aan ons even telefonisch te contacteren opdat we dit voor je kunnen nakijken. 

Dit kan u makkelijk via uw Easy Banking App:
Druk onderaan op 'Communicatie' en kies 'Hulp en contact'. 
Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op 'Easy Banking Centre' of 'Neem contact met ons op'. 
U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis). We staan voor uw klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes,

 

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Reageer