Beantwoord

spaarrekening plus

  • 1 August 2023
  • 3 reacties
  • 603 Bekeken

Hoe kan ik een spaarrekening plus openen op zowel mijn naam als die van mijn echtgenote ?

Heb reeds contact gehad met klantendienst telefonisch maar geraak er niet uit. 

icon

Beste antwoord van Jonas F 1 August 2023, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @FrancisTobe , 

 

Wij hebben jouw bericht goed ontvangen en danken jou hiervoor. 

 

Je kan de spaarrekening zowel openen via Easy Banking Web, als Easy Banking app

 

Via Easy Banking Web 

  • Aanmelden
  • Klik in de groene balk op ‘ + rekening openen’
  • Kies dan voor ‘Een spaarrekening openen’
  • Klik bij Spaarrekening Plus op ‘Meer weten’
  • Scroll helemaal naar onder en klik dan op ‘Online aanvragen’

 

Via Easy Banking App

  • Aanmelden
  • Kies onderaan voor ‘Aanbod’
  • Ga naar Sparen en kies voor ‘Spaarrekening’
  • Klik bij Spaarrekening Plus op ‘Meer informatie’
  • Scroll helemaal naar onder en kies dan voor ‘Spaarrekening openen’

 

Ik hoop dat ik jou hiermee verder kan helpen. 

 

Met vriendelijke groeten, 

Julie N 

Beste,

bovenvermelde procedure is mij wel bekend….MAAR …. via deze weg kan geen rekening aangemaakt worden voor meerdere titularissen , met name mijn echtgenote en ik zoals gebeurd is voor mijn zichtrekening en mijn gewone spaarrekening.

Naar het schijnt moet dit via Community Fortis gebeuren   maar dit lukt me niet?

Reputatie 2

Beste,

bovenvermelde procedure is mij wel bekend….MAAR …. via deze weg kan geen rekening aangemaakt worden voor meerdere titularissen , met name mijn echtgenote en ik zoals gebeurd is voor mijn zichtrekening en mijn gewone spaarrekening.

Naar het schijnt moet dit via Community Fortis gebeuren   maar dit lukt me niet?

Dag FrancisTobe,

Om een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus te openen heb je twee mogelijkheden.

De eerste optie is om een afspraak te maken en op het kantoor langs te gaan zodat jullie alletwee kunnen tekenen om de rekening te openen.

De tweede optie is om telefonisch met ons contact op te nemen op het nummer 02 762 60 00.

We overlopen dan de voorwaarden met de persoon die inbelt en noteren de gegevens van je partner.
Nadien bellen we je partner op en overlopen we alsook alle voorwaarden van de Spaarrekening Plus.

Tenslotte kunnen we de rekening openen.

Hou er wel rekening mee dat indien je gebruik wenst te maken van de tweede optie we voor beide personen een beveiligde lijn nodig hebben.

Ik link hieronder hoe je de lijn kan beveiligen met onze Easy banking phone code:

Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

We zijn bereikbaar tijdens de week van 7 uur ‘s ochtends tot en met 22 uur ‘s avonds en zaterdag van 9 uur tot en met 17 uur. 

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot binnekort,
Jonas F.

Reageer