Beantwoord

Storting op rekening

  • 31 January 2024
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Hallo,

Klant bij Fintro (onderdeel van Fortis). Al 22 jaar ontvang ik secuur mijn loon op de laatste werkdag van de maand. De betaling is steeds zichtbaar in de voormiddag. Vandaag merk ik voor de eerste keer dat er geen loon zichtbaar is. Werkgever is de overheid en zij zeggen dat de overschrijving is uitgevoerd. Bij het lokale kantoor zeggen ze dat er geen fout zit in hun systeem. Maar de vraag: waar is mijn geld nu? 

Het loon zou normaal zichtbaar moeten zijn deze voormiddag, maar niets te zien… 

 

icon

Beste antwoord van JoachimJ 31 January 2024, 15:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Goedemiddag @SJ1

Bedankt voor jouw bericht. Het is mogelijk dat jouw loon wat later op de dag op de rekening gestort wordt. Voor persoonlijke informatie over jouw rekening of deze storting, kan je best contact opnemen met ons Easy Banking Centre, op het nummer 02 762 60 00. We kunnen dan samen met jou nagaan of er iets fout gelopen is. We zijn beschikbaar op werkdagen tussen 7 en 22u en zaterdag tussen 9 en 17u. 

Hopelijk komt het snel in orde. Nog een fijne dag verder. 

 

Met vriendelijke groeten, 

JoachimJ

Reageer