Beantwoord

Tandwiel zichtrekening Easy Banking blijft hangen op pc

  • 27 November 2023
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Easy Banking via pc : alles werkt behalve mijn zichtrekening, hierbij blijft het tandwiel hangen.

icon

Beste antwoord van Bert VdE 28 November 2023, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Dag @BERLIN ,

 

Bedankt voor jouw bericht. Dit kan aan een aantal problemen liggen. Ik zou aanraden om de stappen via deze link te volgen. Indien het probleem blijft aanhouden, raad ik aan om contact met ons op te nemen met het nummer 02 433 40 92.

Dan kijken wij graag samen met jou hoe we dit probleem verder kunnen oplossen.

 

Groetjes,

Bert

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt!  https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Het lijkt inderdaad te werken door deze stappen te volgen, maar bij afmelden moet ik een nieuw tabblad openen  om te kunnen afmelden. Alvast bedankt om terug mijn zicht te kunnen raadplegen

Dag @BERLIN ,

Ik ben blij om te horen dat je jouw overzicht terug kan raapdlegen.

Momenteel is er een technisch probleem bij het afmelden waardoor je meermaals op de knop moet drukken voordat je afgemeld wordt. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Voorlopig kan je nog steeds afmelden door het tabblad of de browser te sluiten.

 

Groetjes,

Bert

Op dit ogenblik werkt er geen van beiden, noch spaar noch zichtrekening. Wederom tandwiel

Reputatie 4

Hallo @BERLIN,

Bedankt voor ons dit te melden.

Indien je het probleem nog steeds ervaart is het best om contact op te nemen met onze helpdesk via het nummer 02 433 40 92. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer