Beantwoord

Website werkt (alweer) niet

  • 29 April 2024
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

De laatste maanden heb ik bij overschrijvingen via de website vaak dat die blijft hangen op de draaiende cirkel. Soms helpt eens vernieuwen, soms ook niet. Momenteel is het weer zo’n moment dat het NIET helpt… Ik ben al 20 minuten aan het proberen om een overschrijving in te geven (heb er zo’n 17 te doen).

Getest in verschillende browsers, daar ligt het dus niet aan.

 

Soms vraag ik mij af hoe moeilijk het kan zijn om als zo’n groot bedrijf met zo’n groot budget deftige ontwikkelaars te vinden…

 

Ze kunnen misschien ook eens zelf via F12 kijken in de console wat voor meldingen en fouten daar in staan.. Elke competente developer zou dat toch moeten checken alvorens hij iets naar productie zet..

icon

Beste antwoord van Liz 30 April 2024, 10:14

Bekijk origineel

4 reacties

Dag @Nickske00 ,

 

Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak dat je ondervond.

Er was ons gemeld dat voor klanten die op “Nieuwe overschrijving” op Easy Banking Web klikten, het zou kunnen dat dit gisterenavond inderdaad bleef hangen. Dit zou ondertussen zijn rechtgezet.

Kan je eens kijken of het ondertussen vlotter gaat? 

 

Groetjes,

Liz

@Liz ,

Ondertussen werkt het weer. Wel twee maal na het klikken op ‘Overschrijving bewaren’ dat hij weer bleef hangen op de draaiende cirkel en een F5 nodig had om weer te werken…

Reputatie 2

@Liz ,

 ‘Overschrijving bewaren’ dat hij weer bleef hangen op de draaiende cirkel en een F5 nodig had om weer te werken…

Elke ‘competente’ programmeur dient zich niet enkel onledig te houden met uw systeem maar met vele andere, zoals bijvoorbeeld Firefox, Chrome en Safari op de Mac. Aan F12 heeft men derhalve weinig of geen boodschap.

Ter zake, als u steeds maar weer te maken krijgt met een hangend systeem, daar waar anderen in dezelfde omstandigheden er geen last van hebben, dan is het vrijwel zeker dat er een lokale oorzaak is. Dus beschadigde systeembestanden en/of bibliotheekbestanden op de eigen computer.

En in een dergelijk geval bestaat de enige oplossing erin het kwestieuze programma te wissen, inclusief bibliotheekbestanden, en dan de computer af te sluiten. Om dan het programma na de nieuwe opstart van nul af aan te herinstalleren.  

@Oude duts Aan F12 heeft men heel veel aangezien dat de developer tools zijn in de browsers. Als men daar zou kijken dan ziet men ook dat er momenteel nog een css bestand is dat niet ingeladen wordt aangezien het een foute header meekrijgt. ;)

De bron van ‘https://www.bnpparibasfortis.be/secured/ebw/iwov-resources/grid/bootstrap/4.0/bootstrap-grid.min.css’ is geblokkeerd vanwege een niet-overeenkomend MIME-type (‘text/html’) (X-Content-Type-Options: nosniff).

 

Ter zake, als u steeds maar weer te maken krijgt met een hangend systeem, daar waar anderen in dezelfde omstandigheden er geen last van hebben, dan is het vrijwel zeker dat er een lokale oorzaak is. Dus beschadigde systeembestanden en/of bibliotheekbestanden op de eigen computer.

Daarmee dat in de reactie van Liz staat dat het gisterenavond idd bleef hangen, het was enkel bij mij… ;)

Reageer