Beantwoord

Wijzigen van pack + kosten

  • 7 January 2024
  • 3 reacties
  • 450 Bekeken

Mijn voorstel van pack was een Easy Guide van 5.50 euro/maand. Hoewel ik nog voor januari een afspraak had bij het plaatselijke kantoor kon men mijn pack niet wijzigen. Ik wou opteren voor het Easy Go pack van 2 euro.  Op 3 januari belde ik het Easy Banking centre om dat pack te wijzigen. Ik kreeg ook mee dat ik zeker nog op tijd was want wie voor 20/21 januari zijn pack alsnog wijzigde zou de prijs van het effectieve pack betalen.

Tot zover “de woorden”. Vandaag ging er 5.50 euro aan maandelijkse kosten van mijn zichtrekening wegens Easy Guide Pack (die voor alle duidelijkheid op 3 januari via het Easy banking center werd omgezet naar Easy Go Pack). 

Ik vraag me af of er nog mensen zijn en of dit kan rechtgezet worden? Het is namelijk frappant dat je niet in staat bent om voor januari je pack te laten veranderen om dan toch doodleuk na een paar dagen de maandelijkse kost krijgt van je pack die je absoluut niet wou!

icon

Beste antwoord van LarsD 8 January 2024, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Steven De Pelsmaker,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Voor de personen die nu nog veranderen van pakket maar wel al de beheerkost hebben gekregen voor een ander pakket gaan wij standaard dit terug betalen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb hetzelfde voor gehad, maar zonet gezien dat de kosten ondertussen terugbetaald zijn. 

Reputatie 4

Hallo @Bernadette_N,

Bedankt voor je bericht.

Sinds 5 januari worden de nieuwe packages voor de eerste keer aangerekend. 

Wanneer je dan via het kantoor of het Easy Banking Centre een wijziging van pack of een groepering van meerdere rekeningen in eenzelfde pack vraagt, voor meer bepaald:

  • Pack Easy Guide naar Pack Easy Go
  • Pack Easy Guide naar Hello Pack
  • Pack Easy Go naar Hello Pack
  • groepering van meerdere rekeningen in een pack

Dan gebeurt de terugbetaling, van het verschil tussen de kosten van de gekozen rekening en de kosten die de bank standaard aanrekent, voor één maandelijkse kost automatisch en ten laatste een maand na de wijziging van pack.

Dit zal nog automatisch gebeuren voor de personen die van pack veranderen tussen 2 januari en 29 februari.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer