Beantwoord

zichtrekening niet zichtbaar in app

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

reeds 3 weken krijg ik volgende melding in de app op mijn zichtrekening “er zijn geen verrichtingen gevonden”.

Via de web lukt het wel.

App verwijderen en terug installeren?

icon

Beste antwoord van JoachimJ 17 January 2024, 11:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Goedemorgen @Pascalecc , 

Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking. Zij bekijken samen met jou hoe dit komt en welke oplossing kan aangeboden worden. Je kan hen bereiken op het nummer 02 433 40 92. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Nog een prettige dag toegewenst. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer