reeds 3 weken krijg ik volgende melding in de app op mijn zichtrekening “er zijn geen verrichtingen gevonden”.
Via de web lukt het wel.
App verwijderen en terug installeren?
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelreeds 3 weken krijg ik volgende melding in de app op mijn zichtrekening “er zijn geen verrichtingen gevonden”.
Via de web lukt het wel.
App verwijderen en terug installeren?
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelGoedemorgen
Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking. Zij bekijken samen met jou hoe dit komt en welke oplossing kan aangeboden worden. Je kan hen bereiken op het nummer 02 433 40 92. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Nog een prettige dag toegewenst.
Groetjes,
JoachimJ
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.