Beste,
Graag had ik van u een antwoord gekregen op de vraag of onze keuze voor een Easy GO of Hello pack repercussies heeft op ons lopende woonkrediet?
Ik wens geen klant te worden bij de bank van Bpost. Toen wij ons woonkrediet openden, deden wij dit bij BNPPF, niet bij Bpost, en onder de toen heersende voorwaarden. Hierbij hoorde ook een Comfort Pack met loondomiciliëring. Echter stel ik vast dat de voorwaarden van het Easy Guide pack niet meer stroken met waar wij destijds akkoord mee gingen (meer betalen, voor minder service dan het Comfort Pack). Wij zijn dan ook niet van plan om voor dit Easy Guide pack te kiezen en zullen onze keuze voor Easy Go of Hello binnenkort doorgeven.
Ons huidige kantoor kan/wil niet antwoorden op onze vragen, waardoor ook zij geen reden zijn om te kiezen voor het Easy Guide pack, omwille van de service.
We sluiten echter niet uit dat in de toekomst we een herziening of heropname van ons woonkrediet zouden willen of dat we vragen hebben nav een eventuele pandwissel of overbruggingskrediet. Kunnen wij als Easy go of Hello Pack alsnog terecht (op afspraak) bij een BNPPF kantoor, in navolging van de voorwaarden waaronder wij ons woonkrediet destijds afsloten?
Dank bij voorbaat.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel