Bij de nieuwe Easy Banking Web kan ik niet meer “opname” selecteren bij mijn hypothecair krediet.
Enkel “details”, “aflossingstabel” en “fiscaal attest”.
Hoe moet ik een opname aanvragen?
Bij de nieuwe Easy Banking Web kan ik niet meer “opname” selecteren bij mijn hypothecair krediet.
Enkel “details”, “aflossingstabel” en “fiscaal attest”.
Hoe moet ik een opname aanvragen?
Hallo Lore,
Hier is na de update geen veranderen in gebracht. U kunt nog steeds uw opnames gewoon aanvragen aan de hand van volgende stappen:
Indien dit bij u niet lukt adviseer ik u om goed na te kijken dat u het juiste deel van het krediet selecteert.
Staat alles correct?
Dan contacteert u ons best even telefonisch aan de hand van volgende stappen:
Of:
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.