Beantwoord

woonkrediet opname

  • 4 May 2023
  • 1 reactie
  • 355 Bekeken

Bij de nieuwe Easy Banking Web kan ik niet meer “opname” selecteren bij mijn hypothecair krediet.

Enkel “details”, “aflossingstabel” en “fiscaal attest”. 

Hoe moet ik een opname aanvragen? 

icon

Beste antwoord van CaroleL 5 May 2023, 11:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Lore,

 

Hier is na de update geen veranderen in gebracht. U kunt nog steeds uw opnames gewoon aanvragen aan de hand van volgende stappen:

  1. Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  2. Klik in het linkermenu op Leningen en vervolgens Mijn leningen om een overzicht van al je leningen te krijgen.
  3. Selecteer vervolgens de lening waarvoor je een geldopname wil aanvragen door op de horizontale strepen rechts te klikken.
  4. Kies in het menu Opname om de aanvraag van je geldopname te starten.

 

Indien dit bij u niet lukt adviseer ik u om goed na te kijken dat u het juiste deel van het krediet selecteert.

Staat alles correct? 

Dan contacteert u ons best even telefonisch aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'Leningen'
  • U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00
  • Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer