Bij de nieuwe Easy Banking Web kan ik niet meer “opname” selecteren bij mijn hypothecair krediet.
Enkel “details”, “aflossingstabel” en “fiscaal attest”.
Hoe moet ik een opname aanvragen?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelBij de nieuwe Easy Banking Web kan ik niet meer “opname” selecteren bij mijn hypothecair krediet.
Enkel “details”, “aflossingstabel” en “fiscaal attest”.
Hoe moet ik een opname aanvragen?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Lore,
Hier is na de update geen veranderen in gebracht. U kunt nog steeds uw opnames gewoon aanvragen aan de hand van volgende stappen:
Indien dit bij u niet lukt adviseer ik u om goed na te kijken dat u het juiste deel van het krediet selecteert.
Staat alles correct?
Dan contacteert u ons best even telefonisch aan de hand van volgende stappen:
Of:
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.