Beantwoord

Staatsbon aangekocht, maar geld terug op zichtrekening

  • 30 August 2023
  • 4 reacties
  • 672 Bekeken

Beste,

Ik heb enkele dagen geleden een staatsbon aangekocht via de procedure. 

Ik moest toen wel eerst geld van mijn spaar op mijn zichtrekening plaatsen. 

Dit leek gelukt te zijn, maar nu keek ik nog eens naar mijn rekeningen en nu zie ik dat het geld voor de staatsbon opnieuw op mijn zichtrekening staat.

Bij mijn orders staat er dat het ‘hangend’ is, maar hoe kan ik het definitief maken? 

 

Groetjes,

icon

Beste antwoord van Julie N 30 August 2023, 10:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Hallo @Veerle Buffel , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

De inschrijvingsperiode loopt van 24 augustus 2023 vanaf 9 uur t.e.m. 1 september 2023 tot 16 uur. De betaaldatum is vastgelegd op 04 september 2023. Vanaf de betaling gebeurd is gaat het order ook nietmeer hangende staan. 

 

Als je zeker wilt zijn en een bevestiging wil. Dan kan je hiervoor telefonisch terecht. Dit kan via Easy Banking App via de optie ‘communicatie

 

Heb je geen smartphone? Bel ons dan  op het nummer 02 433 41 34 in combinatie met de Easy Banking Phone-code. Hier vind je de stapjes om deze aan te maken. Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

 

Het kan wel drukker zijn dan normaal, gezien we veel oproepen binnen krijgen i.v.m. de Staatsbon. Je kan ons contacteren op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N

Bedankt!

Dus ik moet gewoon wachten tot 4 september. Deze betaling gaat dan via jullie? 

ik moet zelf niets meer aan het ‘hangende’  order doen? 

Reputatie 2

Hey @Veerle Buffel ,

 

Dat klopt, jij hoeft zelf niks meer te doen met het order. 

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Groetjes, 

Julie N 

Doe ik! 

Bedankt voor de duidelijke en snelle response 

Reageer