Beantwoord

Hoe kan ik Itsme terug activeren?

  • 27 August 2023
  • 1 reactie
  • 533 Bekeken

Hallo, mijn itsme app is blijkbaar geblokkeerd! Ik wil deze namelijk deblokkeren door deze terug in te stellen via itsme en de kaartlezer van BNPPF, maar dat lukt niet! Wat moet ik doen, of wat doe ik verkeerd, want het lukt niet?

Groetjes Luc

icon

Beste antwoord van Jonas F 28 August 2023, 10:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo, mijn itsme app is blijkbaar geblokkeerd! Ik wil deze namelijk deblokkeren door deze terug in te stellen via itsme en de kaartlezer van BNPPF, maar dat lukt niet! Wat moet ik doen, of wat doe ik verkeerd, want het lukt niet?

Groetjes Luc

Dag @Lucas-20,

Bedankt voor je bericht.

De reden waarom dit gebeurt is mij op dit moment nog onduidelijk. Het kan afhangen van een aantal zaken.

Indien je de mogelijkheid hebt om beveiligd in te bellen kunnen we jouw profiel nakijken om na te gaan wat er misloopt.

Hieronder geef ik je twee manieren mee om beveiligd in te bellen naar ons:

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/bel-ons-in-alle-veiligheid-131/een-adviseur-beveiligd-contacteren-met-de-easy-banking-phone-code-2668

https://nl.community.bnpparibasfortis.be/bel-ons-in-alle-veiligheid-131/een-adviseur-beveiligd-contacteren-via-de-easy-banking-app-en-de-hello-bank-app-voor-smartphone-1221

De tweede optie zal de snelste zijn indien je de Easy banking app reeds geïnstalleerd hebt op je smartphone.

Hopelijk kunnen we snel duidelijkheid scheppen.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer