Beantwoord

Payconiq



Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7

@kermit 

I can confirm that the Payconiq by Bancontact app should work on wi-fi. 

If you are experiencing other problems with the Payconiq by Bancontact app than those of @vbovy , it might be best to contact the Payconiq by Bancontact support, since we are not able to help you with anything other than the part where you link your card or account.

My wi-fi connection is fine. I am an IT engineer - I am pretty sure I know how to configure it.

 

 

  Hopefully this will help someone: you have to connect to internet using the GSM network. It does not work with Wi-Fi. Probably because the software developers from Payconiq are slightly retarded.

Als het werkt via 4G dan denk ik eerder dat er iets mis is met de configuratie van het wi-fi netwerk bij je thuis. Je hebt enkel een stabiele internet-verbinding nodig.

  Hopefully this will help someone: you have to connect to internet using the GSM network. It does not work with Wi-Fi. Probably because the software developers from Payconiq are slightly retarded.

Reputatie 4
Badge +4

Dag @vbovy :wave:

Helpdesk is vandaag tot 17u00 bereikbaar. 

Vanuit je Easy Banking app kan je gemakkelijk met hun in contact komen. Meld je eerst aan,  druk onderaan op “contacteer ons” functie (ziet eruit als een tekstballon:speech_balloon: ), vervolgens op “Bel ons” rechts zie je een telefoon pictogram, :telephone_receiver: hierop drukken en vervolgens op “Bankieren via smartphone” bij onderwerpen. 

Hopend dat ze je verder kunnen helpen:fingers_crossed:

 

Beste LienV

Met een andere browser lukt tevens niet.

Ik neem asap telefonisch contact op.

Mvg

Vbovy

Reputatie 1

Hallo vbovy!

Je kan eventueel nog proberen met een andere browser op je toestel?

Mocht dat ook niet werken, dan stel ik voor dat je onze helpdesk even opbelt, om dit na te kijken. 

 

Mvg

 

LienV

Beste Yannick

Op deze manier lukt het jammer genoeg ook niet.

Mvg

Vbovy

Reputatie 7

Kan je in dat geval deze stappen volgen?

  • Open de instellingen van je toestel en gaan naar het overzicht van je apps. Meestal heet dit gewoon Apps of Applicaties en soms zal je nog moeten kiezen voor Apps beheren.
  • Tik op de naam van je browser (bijvoorbeeld Chrome, Firefox, ...) en kies onderaan voor Geforceerd stoppen.
  • Schakel je toestel volledig uit en zet het opnieuw aan.

Werk je met Chrome? Volg dan ook nog deze stappen:

  • Open Chrome.
  • Open een willekeurige pagina en druk bovenaan rechts op de drie punten.
  • Kies voor Instellingen en vervolgens voor Privacy.
  • Druk op Browsegeschiedenis verwijderen en tik tot slot onderaan op Gegevens verwijderen.
  • Herstart je toestel nogmaals

Probeer nadien nogmaals om je rekening aan Payconiq te koppelen.

Beste Yannick

Ik werk met een Android-toestel.

Mvg

VBovy

Reputatie 7

Bedankt voor de info. Werk je met een iPhone of iPad, of met een Android-toestel?

Beste Yannick

Het lukt om in te loggen via de app. Ook kan ik via mijn digipass al de gegevens en codes invoeren.   Het is de laatste fase welke niet lukt. Dan verschijnt er telkens het volgend bericht: "Redirecting, please wait...' En dit blijft de hele tijd op het scherm staan.  

Mvg

VBovy

Reputatie 7

Hallo vbovy,

Kan je me wat meer info geven over wat er precies gebeurt? Bij welke stap in het proces ondervind je problemen? Krijg je een foutmelding en zo ja, welke precies?

 

Alvast bedankt!

Reageer