Beantwoord

Terug activeren itsme

  • 7 September 2023
  • 1 reactie
  • 2009 Bekeken

Hallo

Mijn itsme-account is geblokkeerd. Identificatie via BNP Paribas Fortis lukt niet. Krijg foutmelding dat er een technisch probleem is (een Unexpected_Exception). Is al enkele dagen zo. Iemand een tip?

icon

Beste antwoord van Tim DL 7 September 2023, 09:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo

Mijn itsme-account is geblokkeerd. Identificatie via BNP Paribas Fortis lukt niet. Krijg foutmelding dat er een technisch probleem is (een Unexpected_Exception). Is al enkele dagen zo. Iemand een tip?

Dag Jurgen Saerens,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Indien je deze foutmelding blijft krijgen, raad ik aan om via de website van Itsme je profiel te blokkeren, en daarna via je Itsme app je profiel te heractiveren. 

Wanneer je Itsme-profiel bijvoorbeeld geblokkeerd geraakt door foute codes in te voeren, of op een andere manier niet correct wordt geblokkeerd, zal het ook niet mogelijk zijn om deze te heractiveren voordat deze volledig is geblokkeerd via Itsme.

 

Als nadien de foutmelding blijft verschijnen raad ik aan om ons even beveiligd te bellen via je Easy Banking App of naar 02 762 60 00, met je klantnummer en Easy Banking Phone code bij de hand (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis).

 

Groetjes, 

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer