Beantwoord

2de spaarrekening kind onzichtbaar / niet werkbaar maken op app

  • 7 November 2020
  • 1 reactie
  • 590 Bekeken

Hallo, 

Ik heb zonet de mobiele app beschikbaar gemaakt voor mijn dochter van bijna 16 zodat ze kan leren omgaan met de zicht- en spaarrekening. Zij heeft echter 2 spaarrekeningen, eentje die ik net aangemaakt heb en waar nog niets op staat en eentje die we hebben aangemaakt net na haar geboorte om daar reeds spaarcenten op te zetten. Op deze laatste rekening staat reeds een aardige som. Nu zie ik dat deze rekening ook beschikbaar en zichtbaar is in de mobiele app. Dat heb ik opgelost door de rekening onzichtbaar te maken in de instellingen. Maar als mijn dochter in de app naar instellingen gaat kan ze die rekening ook zien en terug zichtbaar/werkbaar maken. Deze spaarrekening is uiteraard voor haar bedoeld maar de som daarop is te groot om nu reeds door haar te laten beheren. Hoe kan ik deze rekening volledig onzichtbaar/onwerkbaar maken voor haar ?

Alvast bedankt, 

Marc

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 7 November 2020, 13:59

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @Marc L ,

Je kan vragen om een verzet op deze rekening te laten zetten zodat deze onzichtbaar is in Easy Banking, dan is dat voor jullie helaas ook het geval.

Een alternatief kan zijn om een verzet te laten toevoegen dat hier geen geld mag worden afgehaald. Helaas is de spaarrekening dan wel nog zichtbaar.

Moest je dit bedrag sowieso tot een andere leeftijd vast laten staan, kan je gerust onze andere spaarproducten bekijken.

Groetjes,

Lieze

Reageer