Beantwoord

Aanmelden

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Beste , ik verblijf in de Filipijnen en kan dus niet aanmelden in de app of het web . Ik beschik niet namelijk niet over een kaartlezer .  Zal hier nog enkele maanden verblijven en ik moet wel kunnen beschikken over mijn rekening om betalingen uit te voeren . 

 

Hoe kan dit opgelost worden ? 

 

Alvast bedankt

 

Mvg nikovl 

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 14:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Nikovl,

Bedankt voor je bericht.

Helaas heb je wel een kaartlezer nodig om te kunnen inloggen voor de eerste maal in de app en website. Nadien kan je wel inloggen via andere mogelijkheden: persoonlijke code, vingerafdruk/gezichtsherkenning en itsme.

Je kan een kaartlezer bestellen via onze website: nouveau-lecteur-de-carte (bnpparibasfortis.be).

De kaartlezer kan dan naar je adres verstuurd worden. Het is wel belangrijk dat dit adres dan correct in je gegevens staat.

Je kan hier ook vinden hoe je deze gegevens kan aanpassen: Een postadres voor al je briefwisseling doorgeven? Dat kan via Easy Banking Web! | Community BNP Paribas Fortis

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer