Beantwoord

Aanmelden met itsme werkt niet

  • 20 September 2023
  • 2 reacties
  • 762 Bekeken

Aanmelden met itsme werkt niet , met de kaartlezer wel.

De fout in het rood vermeld de tekst : Uw identiteitsgegevens zijn nog niet gevalideerd.

Ga hiervoor langs in een kantoor en probeer opnieuw nadat uw gegevens verwerkt zijn .

Dit kan tot 3 werkdagen duren.

De apt op de samsung telefoon werkt zeer goed. Met itsme heb ik nergens een probleem , zoals bij de overheid en bij Belfius bank.

 

icon

Beste antwoord van Julie N 20 September 2023, 12:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @De Rik

 

Bedankt voor uw bericht.

 

Ik vermoed dat waarschijlijk jouw identiteitskaart ingelezen moet worden. Dit kan je op 3 manieren doen. 

 

 

Fijne dag verder!

 

Groetjes, 

Julie N

@Julie N  

Gister ben ik naar het kantoor op afspraak geweest zoals U mij aanrade  , dan heeft een vriendelijke

medewerkster mijn identiteitskaart behandeld en nu heden vandaag kan ik 

mij aanmelden met itsme , is gemakkelijk , daarom vermeld ik het hier dat u er van op de hoogte bent.

Dit dank zij U , en de vriendelijke vrouw op kantoor..

Uiteindelijk ben ik zéér tevreden , als klant bij Uw Bank.

Nu kan ik alles op de PC en ook op de telefoon.

mvg Hendrik

 

Reageer