Aanmelden op Easy Banking App lukt niet - technische fout

  • 18 March 2022
  • 9 reacties
  • 2417 Bekeken

Op de beginselklacht van Pasbro “Enkele dagen geleden na de zoveelste ergerlijke ervaring met de slecht werkende “Easy” Banking App het probleem van de steeds terugkerende “technische storing”-melding aangebracht bij de klachtendienst. Concreet is het nog steeds onmogelijk om een betaling uit te voeren door de QR-code te scannen.” wordt totaal geen antwoord gegeven. Er wordt dus eigenlijk niet goed naar klachten geluisterd.

Mijn app geeft ook steeds een “technische storing” weer waardoor ik al maanden geen activiteiten met de app kan uitvoeren. Het verwijderen en terug installeren is geen oplossing want ik kan door die “technische storing” geen nieuw profiel meer aanmaken. Neen, de app is voor mij geen succes te noemen.

Het antwoord op het probleem met de telefonische wachttijden vind ik ook bedroevend. Als dat een probleem is, doe er dan iets aan en kom niet met excuses want die lossen het probleem niet op.


9 reacties

Reputatie 7

Hallo @Benedikt 

Het onderwerp waarop je aanvankelijk reageerde, dateerde van 2 april vorig jaar en het probleem van @pasbro werd intussen opgelost. Het scannen van QR codes via Easy Banking App verloopt ondertussen vlotter en ook onze telefonische wachttijden blijven we verbeteren en zijn niet meer zo lang als vorig jaar.

Ik heb je bericht daarom in een apart onderwerp geplaatst zodat we het meer aandacht kunnen geven, we gericht kunnen zoeken naar een oplossing voor je probleem met de app en we tegelijkertijd de leden in het andere onderwerp niet overstelpen met mails telkens er een reactie geplaatst wordt.

Wat de technische fout in Easy Banking betreft; kan je me onderstaande info bezorgen?

  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:
  • De beschikbare opslagruimte op je toestel:
  • Gaat het om een privé toestel of om een toestel dat je van je werk kreeg?

Beste Yannick,

ondertussen heb ik bij een verwant onderwerp wel een oplossing gevonden voor het opnieuw installeren van de app (gsm uitschakelen en terug opstarten). Inloggen gaat ook terug naar behoren. Nog afwachten tot ik opnieuw een overschrijving of een scan moet uitvoeren.

Alvast bedankt voor je reactie.

Reputatie 7

Graag gedaan! Laat het zeker weten mocht er toch nog iets zijn dat niet lukt.

Lukt bij mij ook niet meer, heb alles al geprobeerd wat ik heb teruggevonden via deze onderwerpen maar werkt nog steeds niet...

Reputatie 7

Hallo @Nina Dierckx 

Kan je me onderstaande info geven? Dan volg ik het voor je op.

  • De exacte foutmelding en foutcode die op je scherm verschijnen:
  • Veranderde je recent van toestel? Zo ja, zette je een backup over naar je nieuwe toestel?
  • Heb je de app al eens volledig verwijderd?
  • Het merk en model van je toestel:
  • Je versie van iOS of Android:
  • De beschikbare opslagruimte op je toestel:
  • Gaat het om een privé toestel of om een toestel dat je van je werk kreeg?

Technisch probleem, door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar

Ik ben niet recent van toestel veranderd

App al volledig verwijderd maar opnieuw instellen gaat niet door het technisch probleem

Samsung Galaxy A40

Android versie 11

6,8GB geheugen beschikbaar

Privétoestel

Reputatie 7

Bedankt! 

Kan je je toestel in dat geval even volledig uitschakelen en terug aanzetten?  Lukt het dan wel?

Zo niet, kreeg je dan toevallig onlangs een nieuwe debetkaart en heb je die al geactiveerd door eenmaal in een fysieke winkel te betalen met de chip en je pincode?

Ja heb ik ookal geprobeerd maar nog steeds krijg ik technisch probleem.

Mijn kaart is niet nieuw.

Reputatie 7

Het laatste dat ik je via deze site dan nog kan aanraden, is om het via een ander mobiel of wifi netwerk te testen.

Als dat ook niet helpt, dan bel je ons best even op zodat we toegang tot jouw gegevens hebben en we meer in detail kunnen nakijken wat er aan de hand is. Als dat nodig is, kunnen we telefonisch ook alle info over jouw pogingen om aan te melden, verzamelen zodat we het verder kunnen onderzoeken.

Je kan ons Easy Banking Centre bereiken op 02 762 60 00 van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Reageer