Sinds gisteren werkt de app niet meer . Wegens technische storing niet bereikbaar. BA0008. Ook werd net mijn bankkaart geweigerd in een tankstation :-(
Beste antwoord van Krisje
Bekijk origineelSinds gisteren werkt de app niet meer . Wegens technische storing niet bereikbaar. BA0008. Ook werd net mijn bankkaart geweigerd in een tankstation :-(
Beste antwoord van Krisje
Bekijk origineelAls de kaart geweigerd werd door een betaalapparaat dan is er waarschijnlijk iets mis met de kaart, bijvoorbeeld de vervaldatum verlopen. Of de kaart werd om een of andere reden geblokkeerd. Of er hangt teveel stof aan de kaart.
Hoe dan ook, misschien kan u er uit geraken mits het volgen van de procedure voorgesteld hieronder:
https://nl.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-48/technisch-probleem-easy-banking-app-3478
Succes evenwel niet verzekerd.
Hey
Deze foutmelding komt meestal door een probleem met het profiel. Ik raad je aan voor het aanmelden via de 3 bolletjes rechtsboven bij Profielgegeven kiezen voor Profiel verwijderen.
Laat je weten of het zo is opgelost?
Groetjes,
Lieze
Beste , jullie hadden gelijk . Probleem is dat mijn rekening zaterdagmorgen geplunderd is en de bank vond het verdacht en heeft dus alles geblokkeerd. mvg Jean.nu documenten invullen , naar de politie enz...
Hey
Jammer om te horen dat je slachtoffer bent van fraude.
Veel succes in dit proces!
Lieze
Dank u ,mvg Jean.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.