Beantwoord

Bank app aanvaardt code na enkele weken niet meer

  • 28 August 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Dag,

Als ik mijn bank app installeer werkt dit enkele weken zonder problemen. Maar plots krijg ik het bericht dat de code niet meer kan worden ingevoerd en soms ook dat de automatische tijdsinstelling niet meer werkt. 

Dit is ondertussen een paar tientallen keren gebeurd. Vervelend en niet te begrjipen. 

Het gaat zeker niet om een foutief invoeren van de code, maar het systeem dat plots dienst weigert. 

Beste groet, 

 

 

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 29 August 2023, 09:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag,

Als ik mijn bank app installeer werkt dit enkele weken zonder problemen. Maar plots krijg ik het bericht dat de code niet meer kan worden ingevoerd en soms ook dat de automatische tijdsinstelling niet meer werkt. 

Dit is ondertussen een paar tientallen keren gebeurd. Vervelend en niet te begrjipen. 

Het gaat zeker niet om een foutief invoeren van de code, maar het systeem dat plots dienst weigert. 

Beste groet, 

 

 

 

Dag @Degroost,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Dit kan te maken hebben met het cache geheugen op je smartphone.

Ik raad aan om deze cache eens te verwijderen, dit kan je, afhankelijk van je type toestel, via onderstaande stappen:

Android: Instellingen -> Applicatie beheer -> Alle app’s -> Easy banking app -> Opslag> Gegevens wissen
Huawei: Instellingen -> App’s -> App’s -> Easy banking app -> Gegevens wissen
Iphone: Instelligen -> Algemeen -> Iphone opslag -> Easy banking app -> Ruim op

 

In verband met de instellingen van de automatische tijd, raad ik ook aan even na te kijken dat dit zeker actief staat in de instellingen van uw smartphone, zo niet zorgt dit ervoor dat de app niet correct kan werken.

 

Groetjes, 

Tim DL

 

Reageer