Beantwoord

doorlopende opdracht/domiciliering verdwenen in app

  • 21 December 2020
  • 23 reacties
  • 5962 Bekeken

De mogelijkheid om doorlopende opdrachten of domicilieringen te bekijken en aan te passen is verdwenen sinds de laatste update van de app (iOS). Dit is voor mij een belangrijke functie, dus ik hoop dat ik hiervoor niet steeds moet aanloggen online...

icon

Beste antwoord van JolienP 22 December 2020, 12:02

Bekijk origineel

23 reacties

Dag @Katty_044,

 

Het klopt dat deze functies verdwenen zijn uit onze nieuwe easy banking app.

Bij de nieuwe update wouden we ons vooral focussen op stabiliteit van de applicatie hierdoor werden enkele functies tijdelijk verwijderd uit de app.

 

We bekijken om deze functies er later terug aan toe te voegen.

 

Met vriendelijke groeten,

JolienP

Wanneer zal deze ‘tijdelijk’ verwijderde functie terugkeren? Want ik vind dit echt niet handig!

Ik verwacht bij een update dat een aantal zaken beter gaan werken of toegevoegd worden. Niet dat we achteruitgaan...

 

Precies hetzelfde probleem hier. Een update doet men om iets te verbeteren, niet om iets omslachtig te maken! Aangezien ik continu op de baan ben, gebeurt het bankieren steeds via de smartphone, als jullie dat ook nog eens gaan beperken, zie ik eigenlijk geen reden om nog klant te blijven bij BNP.

Graag snel terug toevoegen.

het is anno 2020 ( bijna 2021) de bedoeling dat alles met de app kan…

 

Nemen jullie eens een voorbeeld aan Bunq?

 

De jeugd wil niet steeds naar de bank, velen hebben zelfs geen pc meer en gebruiken enkel apps op tablet - smartphone.

Beste,

 

Dit kan toch echt niet, het is toch de bedoeling dat alles kan met de app, zeker anno 2020👎

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie feedback!

We hebben helaas geen specifieke datum meegekregen,

Als jullie nog andere feedback hebben over de app, laat het gerust weten.

 

Groetjes,

Lieze

En zo verlies je dus klanten...

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie feedback!

We hebben helaas geen specifieke datum meegekregen,

Als jullie nog andere feedback hebben over de app, laat het gerust weten.

 

Groetjes,

Lieze

Hey LiezeH,

 

Als ik nog even een handige feature mag meegeven voor de toekomst zou het zijn om bankkaarten en rekening nummers apart te houden. en ook de Pin laten instellen/wijzigen via de app.

 

In de app kan je dan een bepaalde rekening koppelen aan een bepaalde kaart.
Nog beter, dan kan je 2 rekeningen koppelen aan 1 kaart maar gewoon een verschillende pin code in de app instellen per rekening.

Dan moet ik maar 1 kaart bijhouden maar heb ik de 2 rekeningen ter beschikking.

 

Rapportering: Maandelijks terugkomende bedragen voor een bepaalde rekening (abonnementen) weergeven op een apart scherm, zo kan je snel abonnementen/vaste kosten bekijken.

 

Het zijn enkele ideeën die wel mogelijk zijn bij sommige andere banken in het buitenland.

Hey @Kyletk ,

Heel goede ideeën, bedankt hiervoor!

Zou je nog kort kunnen uitleggen hoe je dit precies ziet met het koppelen van de kaart aan een rekening. Als je met de kaart in de winkel betaalt, gaat dit dan telkens van een standaard rekening af of wordt dit ook gewijzigd?

Groetjes,

Lieze

Hey @Kyletk ,

Heel goede ideeën, bedankt hiervoor!

Zou je nog kort kunnen uitleggen hoe je dit precies ziet met het koppelen van de kaart aan een rekening. Als je met de kaart in de winkel betaalt, gaat dit dan telkens van een standaard rekening af of wordt dit ook gewijzigd?

Groetjes,

Lieze

Hey @LiezeH ,

In de app koppel je de rekening aan de kaart met een specifieke pincode.

Zo kan je aan de hand van de pin die is gebruikt het bedrag van de juiste rekening halen.

 

1 Kaart met 2 rekeningen gelinkt, keuze van welke rekening is op basis van de gebruikte pin code.

 

Bedankt voor je feedback, @Kyletk .

We nemen dit intern mee.

Fijn weekend verder,

Lieze

Ik hoop ook dat ALLE functies van de vorige versie terugkomen. De nieuwe versie is echt zo goed als nutteloos. Bedoeling is dat ik mijn standaard bankzaken kan beheren met de smartphone! Ik heb geen eigen computer en kan dus niet alles downloaden en printen tenzij via smartphone. Ik moet dingen afdrukken om door te rekenen naar derden en zelfs dat kan ik nu niet meer!

wat voor bank doet nu zoiets????

Dit is toch geen service!!

Reputatie 7

Hallo @SigridPe 

We werken volop aan het opnieuw toevoegen van de nog ontbrekende functionaliteiten. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 6
Badge +3

Aangezien de oude app nog werkt stel ik dan voor om voorlopig deze verder te gebruiken zelfs als de nieuwe app reeds geïnstalleerd is.

ook ik vind de nieuwe app allesbehalve.

Ik wilde mijn begunstigden doornemen om het rekeningnummer van mijn zus aan te passen maar ook dit vind ik niet meer terug?!

Ik heb zoals vele anderen geen tijd om telkens een laptop op te starten om iets kleins te doen.

Dit zijn basis bankzaken die standaard moeten beschikbaar kunnen zijn in een app. 

We gaan hiermee idd achteruit ipv voorruit.

Ik hoop dan ook op een snelle aanpassing want bij mij is dit ook een reden om na jaren lang klant te zijn van bank te wijzigen.

Jammer dat deze functie weg is gevallen…

Waar en hoe zouden we dan wel een doorlopende opdracht kunnen beheren?

Hey @Stijnj ,

Deze wordt zo snel mogelijk terug toegevoegd aan onze app.

In de tussentijd kan je je doorlopende opdrachten in Easy Banking Web beheren of door het Easy Banking Centre via de Contacteer ons functie in de app.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 6
Badge +3

Hey @Stijnj ,

Deze wordt zo snel mogelijk terug toegevoegd aan onze app.

In de tussentijd kan je je doorlopende opdrachten in Easy Banking Web beheren of door het Easy Banking Centre via de Contacteer ons functie in de app.

Groetjes,

Lieze

Of zoals ik eerder zei voorlopig de oude app gebruiken aangezien deze nog werkt althans op tablet, op smartphones is de oude app wel vervangen door de nieuwe app.

Een update zou een verbetering moeten zijn!!! Ik wil ten alle tijde over mijn centen en mijn rekeningen kunnen beschikken. Dit is amateurisme van de bovenste plank. 
 

ik denk er sterk aan om deze bankinstelling de rug toe te keren. Er zijn er nog met betere voorwaarden en vooral betere service

Sukkels!

Hey @Stijnj ,

Deze wordt zo snel mogelijk terug toegevoegd aan onze app.

In de tussentijd kan je je doorlopende opdrachten in Easy Banking Web beheren of door het Easy Banking Centre via de Contacteer ons functie in de app.

Groetjes,

Lieze

 

Ik lees hier veel hetzelfde … ‘wordt zo snel mogelijk toegevoegd’ … Ondertussen zijn er twee maanden voorbij en is er nog geen vooruitgang ...

Hey @Patrick84 ,

Het raadplegen en verwijderen is ondertussen al mogelijk. Het bewerken zal voor een volgende update zijn.

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze,

 

Ik vind het onbegrijpelijk dat een klacht die 2 maanden geleden geformuleerd werd en door zoveel mensen gedeeld, tot op heden nog geen oplossing heeft gekregen.
Het raadplegen of verwijderen is niet voldoende . Ik wil ook geregeld aanpassen, het bedrag of extra opdrachten aanmaken. Dit is echt niet praktisch. 
Ik overweeg om te veranderen van bank want ik vind het belangrijk dat zaken handiger worden en sneller kunnen gaan, én dat mijn bank alles doet om aan de verwachtingen te voldoen van zijn klanten. 
ik hoop dat ook dat we niet moeten wachten tot “een volgende update” , want wanneer is dat?? Dit probleem werd 2 maanden geleden reeds aangekaart, voordien werkte het perfect, dus bij deze update had het toch al verholpen kunnen zijn, niet? 
graag een snelle oplossing.

vriendeljjke groet 

Hallo,

Een app moet een verbetering zijn voor de klant.

Ik stel vast dat verschillende klanten de mogelijkheid " domiciliëring," te bekijken  terug vragen.

Gelueve dit asap te doen aub,

Voor dringend gevolg

Met beleefde groet

 

 

 

Reageer