Ik krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelDag
Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?
Idd, in de late namiddag werkte het weer.
Jahoor het is gelukt dank u wel
Dag
Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?
Hier ook
Nu weer een andere melding. Nl. Technisch probleem functie tijdelijk niet beschikbaar (PEW0322).
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.