Beantwoord

easy banking app

  • 12 October 2023
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

ik krijg een foutmelding in  EBA  , zijnde  EBW 000116, en kan hierdoor geen overschrijvingen uitvoeren.  wat kan ik doen?

 

icon

Beste antwoord van LarsD 12 October 2023, 14:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @sophie van heyghen,

Bedankt voor je bericht.

Het probleem dat je krijgt lijkt erop te wijzen dat dit iets te maken heeft met je online toegang.

Wij raden aan om te bellen naar het Easy Banking Centre om dit te laten bijwerken. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.


Je belt binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).

Je kan de Easy Banking Phone Code activeren in Easy Banking Web: 
- Klik op je naam  (rechts bovenaan) en nadien op "instellingen."
- Easy Banking Phone
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer