ik krijg een foutmelding in EBA , zijnde EBW 000116, en kan hierdoor geen overschrijvingen uitvoeren. wat kan ik doen?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelik krijg een foutmelding in EBA , zijnde EBW 000116, en kan hierdoor geen overschrijvingen uitvoeren. wat kan ik doen?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Het probleem dat je krijgt lijkt erop te wijzen dat dit iets te maken heeft met je online toegang.
Wij raden aan om te bellen naar het Easy Banking Centre om dit te laten bijwerken. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Je belt binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).
Je kan de Easy Banking Phone Code activeren in Easy Banking Web:
- Klik op je naam (rechts bovenaan) en nadien op "instellingen."
- Easy Banking Phone
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.