Beantwoord

Easy Banking App aanpassing ?

  • 19 April 2024
  • 10 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 3

Bij het openen vd app vertelt een melding dat er nieuwigheden zijn, zoals aan-en verkoop van aandelen... waarin je nu al belegt

Spijtig genoeg is deze actie voor mij onvindbaar. Onze nieuwe bondgenoot Samy verwees me naar de Easy Banking Web voor deze actie.

Graag een oplossing.

Mvg,

 

icon

Beste antwoord van DirkRen 19 April 2024, 17:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

 

Spijtig genoeg is deze actie voor mij onvindbaar.

 

 

(uiterst) Rechts van “Wat is er nieuw” staat er normaliter een tikkensklaar zwarte pijltje. Waarschijnlijk onzichtbaar geworden door de zwarte achtergrond. Probeer eerst eens de standaard witte achtergrond in te schakelen.

Daarna zien we wel.

Reputatie 1

Hey goedemiddag @DirkRen !

 

Zoals @Oude duts vermeld kan je inderdaad nakijken welke nieuwigheden er zijn, op de app via “instellingen” → “over deze app” → “ontdek wat er nieuw is in de app”, maar dit toont je jammer genoeg niet de stappen die je moet volgen om te graken op het scherm zelf in de Easy Banking App.

 

Kan je kijken of je het via de onderstaande stappen kan terugvinden?:

 

  • Meld je aan op de Easy Banking App
  • Klik bij het startscherm op “beleggingen” → Effectenrekening → Fondsen/Aandelen
  • Op het specifieke fonds of aandeel kan je dan drukken
  • Als je op deze pagina naar onder scrollt, kan je op kopen of verkopen drukken.
  • Daarna kan je je beslissing maken van het kopen of verkopen.
  • Selecteer de rekening waar het bedrag op mag komen of af mag gaan
  • Kies of het voor de volledige positie is (dan is het volledig weg); ja/nee
  • Zo neen, kies voor welk bedrag of bepaalde hoeveelheid je wenst te verkopen
  • Aanvinken dat je de documenten hebt gelezen en akkoord gaat (dit staat in het midden van het scherm)
  • Bevestigen!

Opmerking: Je kan de status van de verkopen (nog) niet opvolgen via de Easy Banking App.

 

Laat me/ons zeker weten of het zo gelukt is,

 

groetjes

Jess

Reputatie 3

Oude Duts,

 

Ik heb de app en toon gewoon de afbeelding van de beschikbaarheid van de update van de app met de nieuwigheden, dus ‘(uiterst) Rechts van “Wat is er nieuw” staat er normaliter een tikkensklaar zwarte pijltje. Waarschijnlijk onzichtbaar geworden door de zwarte achtergrond. Probeer eerst eens de standaard witte achtergrond in te schakelen’  is niet van toepassing: het gaat om de toepassing van de nieuwigheden in de app die m.i. onbereikbaar zijn…

 

Mvg,

 

Reputatie 3

Hallo JJ,

 

Ik meld me aan en kies Beleggingen/Effectenrekening. Ik zie slechts een hieropvolgend scherm dat aantoont het type (bv aandelen) en de munt (bv Eur, USD,...).

Geen ‘ Effectenrekening → Fondsen/Aandelen’ en dus ook niet het vervolg hiervan!

 

Mvg,

 

Reputatie 1

Hallo JJ,

 

Ik meld me aan en kies Beleggingen/Effectenrekening. Ik zie slechts een hieropvolgend scherm dat aantoont het type (bv aandelen) en de munt (bv Eur, USD,...).

Geen ‘ Effectenrekening → Fondsen/Aandelen’ en dus ook niet het vervolg hiervan!

 

Mvg,

 

Hey Dirk,

kan je nakijken of je kan doorklikken op “aandelen” (of “fondsen” of “obligaties”) indien het voor een fonds/obligatie is) en dan zo doorgaan in de bovenstaande lijst?

 

Groetjes

Reputatie 3

JJ,

 

De term ‘aandelen’, ‘fondsen’, ‘obligaties’ worden niet getoond, slechts de ‘effectenrekening’ in globo…

 

Mvg,

 

Reputatie 1

JJ,

 

De term ‘aandelen’, ‘fondsen’, ‘obligaties’ worden niet getoond, slechts de ‘effectenrekening’ in globo…

 

Mvg,

 

Dirk,

 

je moet hier op de effectenrekening drukken, daarna zal je verder de stappen kunnen vinden. Het is vooral blijven doorklikken op de verschillende onderdelen hier via de Easy Banking App.

 

Groetjes,

Reputatie 3

JJ,

 

Ik zal eens ferm drukken én blijven klikken tot ik het door(geklikt) heb…

 

Laat het vervolg weten.

 

Mvg,

 

Reputatie 3

JessicaJ,

 

Beleggingen/Effectenrekening/Type (Aandelen)/Aandelen -en deze term (Aandelen) klikken, selecteren, aanduiden, duwen, drukken, ...- en ploeps de reeds in bezit zijnde aandelen worden getoond waarvan dan de actie ‘kopen/verkopen’ kan verder gezet worden.

 

Zonder je info is dit onvindbaar, wat spijtig is omdat deze ‘nieuwe nieuwigheid’ (eindelijk) heel handig is. Deze klik- en duwopdracht zou beter aangeduid worden met een ‘underscore’ of met een ‘*’ info…

 

Bedankt (enorm) !

 

Mvg,

 

 

Reputatie 1

JessicaJ,

 

Beleggingen/Effectenrekening/Type (Aandelen)/Aandelen -en deze term (Aandelen) klikken, selecteren, aanduiden, duwen, drukken, ...- en ploeps de reeds in bezit zijnde aandelen worden getoond waarvan dan de actie ‘kopen/verkopen’ kan verder gezet worden.

 

Zonder je info is dit onvindbaar, wat spijtig is omdat deze ‘nieuwe nieuwigheid’ (eindelijk) heel handig is. Deze klik- en duwopdracht zou beter aangeduid worden met een ‘underscore’ of met een ‘*’ info…

 

Bedankt (enorm) !

 

Mvg,

 

 

Fijn om te horen dat het zo gelukt is Dirk!

 

Ik snap zeker wat je bedoelt, en we zullen die feedback ook doorgeven zodat dit in de toekomst duidelijk wordt.

(of dat misschien de stappen worden getoond bij “dat wil ik zien”…..)

In ieder geval, bedankt voor je mening, we appreciëren die enorm!

 

Tot horens :-)

 

Groetjes,

Jess

Reageer