Beantwoord

easy banking app downloaden zonder play store

  • 4 August 2022
  • 4 reacties
  • 522 Bekeken

hey,

kan ik ergens een apk van de easy banking app downloaden? ik heb een huawei en kan dus helaas niet downloaden van de play store, en de app staat ook niet in de huawei store, en op apptoide is hij outdated ik heb ergens in een handleiding gevonden van "download het van deze site" maar daar staat gewoon een link naar de google play store

alvast bedankt

icon

Beste antwoord van YannickB 5 August 2022, 08:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo Dylan,

Easy Banking App is enkel beschikbaar voor Android en voor iOS en is om veiligheidsredenen enkel beschikbaar in de Apple App Store en de Google Play Store.

Ik raad je aan om nooit apps via andere platformen te installeren. Zeker geen financiële apps. Vaak download je zo zonder het te weten ook een virus of spyware naar je smartphone of tablet.

Wat Huawei betreft; zij hebben sinds enkele jaren geen toegang meer tot de diensten van Google. Er zijn momenteel geen plannen om een aparte versie van Easy Banking App te voorzien voor Huawei toestellen. 

Ik gebruik aptoide hiervoor. Is een veilig plek... Alleen heb ik nu het probleem dat ik de nieuws te moet downloaden terwijl dit al de nieuws te is. 

Reputatie 6
Badge +3

keneHallo Dylan,

Easy Banking App is enkel beschikbaar voor Android en voor iOS en is om veiligheidsredenen enkel beschikbaar in de Apple App Store en de Google Play Store.

Ik raad je aan om nooit apps via andere platformen te installeren. Zeker geen financiële apps. Vaak download je zo zonder het te weten ook een virus of spyware naar je smartphone of tablet.

Wat Huawei betreft; zij hebben sinds enkele jaren geen toegang meer tot de diensten van Google. Er zijn momenteel geen plannen om een aparte versie van Easy Banking App te voorzien voor Huawei toestellen. 

Dat betekent dus dat Dylan nooit of nimmer gebruik zal kunnen maken van Easy Bank App en zelfs ook niet van Easy Bank Web aangezien het niet mogelijk is om dat te doen op geen enkele smartphone.

Ik hoop dat Dylan een tablet of een computer heeft zo niet dan heeft hij een groot probleem.

 
Reputatie 3
Badge

Dat betekent dus dat Dylan nooit of nimmer gebruik zal kunnen maken van Easy Bank App en zelfs ook niet van Easy Bank Web aangezien het niet mogelijk is om dat te doen op geen enkele smartphone.

Ik hoop dat Dylan een tablet of een computer heeft zo niet dan heeft hij een groot probleem.

 

Easy Banking app is beschikbaar op elke smartphone/tablet die ofwel de App Store ofwel de Google Play Store gebruikt.  Huawei is een dubieus bedrijf wat privacy en veiligheid aangaat. Met reden dus dat Google het bedrijf weert van zijn platformen.
BNP Paribas Fortis is hier geen betrokken partij.

Reageer