Beantwoord

Easy Banking App - QR Code scannen wertk niet na overstap BPost

  • 7 February 2024
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Beste,

 

We stapten over van Bpost naar BNPPF.   Deze overstap verliep vrij vlot.  Echter lukt het niet om QR codes te scannen of aan te maken in de Easy Banking App.   De foutmelding vermeldt:  ‘Geen gekoppelde debet kaart”.   Nochtans is de kaar wel zichtbaar onder My Services/Cards.

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Mvg,

T.

icon

Beste antwoord van LarsD 7 February 2024, 13:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Tvdeynde,

Bedankt voor je bericht.

De functionaliteit om te kunnen betalen via het scannen van een QR code is niet mogelijk met de huidige Maestro debetkaarten van bpost bank. Ook andere functionaliteiten zoals wijziging uitgavenlimiet in onze app/website, raadplegen/deblokkeren Pin-code in onze app, blokkeren en vervangen van kaarten in onze app, Apple/Google/Fitbit en Garmin Pay zijn er niet mee mogelijk.

Daarom dat er voor alle personen die nog zo’n kaart hebben een omwisseling van de Maestro debetkaarten in Bancontact- Visa Debit debetkaarten gaat gebeuren waardoor ze ook kunnen gebruik maken van deze functionaliteiten. De omwisseling zal in verschillende golven gebeuren in februari en maart.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer