Beantwoord

Easy banking app werkt nu al 11 dagen niet, HELP!

  • 5 November 2020
  • 5 reacties
  • 498 Bekeken

Uit pure wanhoop zelf een topic aangemaakt.

 

Door de problemen met de Easy banking App in het buienland  kom ik zwaar in de problemen!

2x gebeld, "betaal met de online site” kwam er in mijn geval jammerlijk bij dat mijn kaartlezer het niet meer deed. “Ik kan u een nieuwe kaartlezer toesturen, maar dit kan 2 tot 4 weken duren voordat deze opgestuurd wordt ” in November 2020! 

Ik was toevallig onderweg naar huis, en vroeg of ik bij een kantoor in de buurt langs kon gaan voor een nieuwe, “jawel voor advies is er altijd iemand aanwezig, gewoon aanbellen” stond ik daar, aan een gesloten deur te wachten met het licht uit in het filiaal, waarschijnlijk als makkelijke oplossing daarheen gestuurd.

Het zou half deze week zijn opgelost, en er zou een update van de app komen half november.

Als ik Fortis een beetje ken, hopen ze dat de totale update van de Applicatie dit probleem vanzelf verhelpt, en kijkt men daarna verder.

Ik vind het bespottelijk, ze laten ons gewoon in de kou staan., en wij krijgen alleen meer problemen, het is al zo moeilijk om als ondernemer deze tijd te behappen, krijg je dit er nog bij.

Ik krijg momenteel dit soort mails:

 

“Geachte heer ****


Behoudens vergissing mochten wij tot op heden het bedrag zijnde 84,84 eur nog niet ontvangen op onze rekening.

Mogen wij u verzoeken dit per kerende over te maken op één van onze rekeningen zoals vermeld onderaan bijgaande factuur?”

 

De wereld staat niet meer stil Fortis, hij is in verandering, betalingen kun je niet meer uitstellen.

Ik krijg nu met moeite nog geld overgeschreven van rekening naar rekening, op mijn zichtrekening stond gisteren geen geld meer in de winkel, uit pure wanhoop naar een familielid met een kaartlezer gereden, in coronatijd.

 

Off topic:

Ik heb in het verleden ook al eens een klacht gestuurd over de "bankcontact functie” deze werkt al zeker 7 maanden niet meer.

Moet je lezen wat voor antwoord men stuurt:

“Wij hebben uw ontevredenheid ontvangen.
U heeft een probleem met de functie bankcontact op uw app. Dit probleem ligt bij bankcontact zelf en niet bij de bank. Indien u online betalingen wil uitvoeren, heeft u steeds de mogelijkheid om ook via de app te betalen. U kan best voor deze optie kiezen. U dient dan enkel met uw kaartlezer de betaling te bevestigen.
Alvast onze excuses voor het ongemak.”

Aan de telefoon verteld dat ik payconic moet gebruiken, maar dit kan niet zonder adres in België.

 

On Topic:

Ik ben momenteel bij Fortis door zakelijke transacties die nog gebeuren via Fortis, en men was in het verleden een fijne zakenpartner, uit pure gebruiksgewoonte nog klant bij Fortis en omdat ik de mensen van mijn lokaal kantoor heel graag mag. Ik hoop echt dat de groep zich herpakt.

 

Ik ben niet aangesloten bij een andere bank dan Fortis.

 

Geef ons een teken, communiceer, ik kom in de problemen!!

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 6 November 2020, 13:58

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Tom Hulst ,

Ik raad je aan deze feedback door te geven via ons tool online.

Zo komt dit bij de juiste collega’s terecht die dit verder kunnen bekijken.

Groetjes,

Lieze

Dit heb ik nu gedaan.

 

Lost dit op, ik vind het bespottelijk dat dit zo moet lopen.
Alles ligt stil, met moeite vandaag Oranje gebied ingereden voor een nieuwe kaartlezer.
Ik heb hier enorme problemen mee gekregen.

De web applicatie werkt ook niet zo fijn op een mobiel apparaat.

 

En nu zag ik ook nog eens dat de maandelijkse gebruikskosten zijn doorgerekend, want bij jullie moet het gewoon verder blijven gaan, terwijl je maar al te goed weet dat dit alle klanten buiten België treft en wie dit zijn.

 

Een klein beetje compensatie is hier wel op zijn plaats.

Dus, Los dit zo snel mogelijk op en communiceer!

Hey @Tom Hulst ,

Dit treft niet alle klanten in het buitenland. Dit problem blijkt specifieker te zijn.

De technische dienst werkt druk aan een oplossing.

Ik raad je aan je contactpersoon te contacteren om een vergoeding te bespreken.

Groetjes,

Lieze

al meer dan een maand enorme problemen met easy banking

Reputatie 4

Hallo @Luc1,

Bedankt voor dit aan ons te melden. Onze excuses alvast voor het ongemak dat je hierdoor ervaart.

We vernemen graag welke specifieke problemen je ervaart met Easy Banking Web/App.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer