Beantwoord

Easy Banking via Smartphone

  • 9 November 2020
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Goede Morgen,

Met onze beide smartphones is het niet mogelijk toegang te krijgen tot Easy Banking.

Het kantoor Sint-Kruis zegt de app te verwijderen - toestel uit zetten-terug aanzetten -app installeren !

Deze handelig is eveneens zonder resultaat.

Dan is er een andere mogelijkheid aangeboden...namelijk te telefoneren naar het nummer: 024334092 …...daar krijg ik na een 1/2 uur wachttijd niemand aan de lijn ?? Hopeloos. 

De nummer om mij te Spanje te bereiken is: +34 688707452  of  +34 645436467

Hopende op u bereidwillige medewerking stuur ik u mijn vriendelijke groeten,

Jean-Pierre Demaseure

 

icon

Beste antwoord van IngeD 9 November 2020, 13:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Jean-Pierre Demaseure ! Wonen jullie in Spanje? Er zijn echter algemene problemen gekend wat betreft het het aanmelden op de Easy Banking App voor klanten die in het buitenland wonen. Onze technische diensten zijn hiervan op de hoogte en doen hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ok bedankt voor de snelle reactie !!! Wonen inderdaad in Spanje en hopen dat het probleem snel opgelost kan worden !!

 

Vriendelijke groeten

Reputatie 2

@Jean-Pierre Demaseure , onze technische dienst is er volop mee bezig! Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer