Beantwoord

easy cashback

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 583 Bekeken

Ik ben geruime tijd ingeschreven voor de easy cashback. Ik heb op 8 oktober een aankoop met mijn visa debet in de winkel van Torfs gedaan en voldeed aan het min bedrag in de voorwaarden. Toch kreeg ik geen cash back. Wat is er fout gelopen ? Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van LarsD 4 December 2023, 10:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @AnnL,

Bedankt voor je bericht.

Je kan dit best inderdaad laten nakijken. We raden wel aan hiervoor via het Easy Banking Centre contact te nemen zodat er ook toegang is tot je gegevens om dit na te kijken.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Met vriendelijke groeten,

LarsD
 

Reageer