Beantwoord

Easy Go Pack i.p.v. het Easy Guide Pack.

  • 9 January 2024
  • 1 reactie
  • 382 Bekeken

Uw aanvraag :

Beste,

Op onderstaand bericht heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen.
Ik merk op dat ik momenteel NOG STEEDS  het Easy Guide Pack heb en niet het gevraagde Easy Go Pack.

Kunnen jullie dit in orde brengen? 

Mvg,
Patrick


Uw vraag - Easy Banking : Rekeningen en kaarten Particulieren

VERZONDEN 20.10.2023 om 08:59

Klantnummer : ……………..
Aanspreking : Mr
Familienaam : ………..
Voornaam : ………..
Onderwerp : Rekeningen en kaarten
Uw e-mailadres :……….
 
Vanaf 01/01/2024 wil ik het Easy Go Pack i.p.v. het Easy Guide Pack..

Mvg,
  

icon

Beste antwoord van LarsD 9 January 2024, 11:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @patfant,

Bedankt voor je bericht.

Je kan het pakket laten wijzigen door het Easy Banking Centre te contacteren.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen via 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer