Beantwoord

Easy Web Banking veel trager

  • 26 July 2023
  • 12 reacties
  • 236 Bekeken

Sinds de laatste update een 3-tal weken geleden ervaar ik dat de Web Banking veel trager is dan voorheen (uploaden) Heel storend omdat ik dagelijks heel wat overschrijvingen moet invoeren. Duurt nu 2x zolang als voorheen. Hebben jullie dit ook gemerkt ?

Bedankt

icon

Beste antwoord van LarsD 21 August 2023, 09:26

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2

Hallo @Cedric Vechter

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Wij hebben afgelopen dagen enorm veel technische problemen ervaren. Ik vermoed dat dit daarmee te maken gaat hebben. Heb je reeds geprobeerd van een andere internet browser te gebruiken?

 

Je kan ook altijd proberen van een browser reset uit te voeren (Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis

 

Indien dit beide niet werkt, vermoed ik dat dit nog steeds te maken heeft met deze technische problemen en raad ik jou aan later opnieuw te proberen. 

 

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Hetzelfde probleem als @Cedric Vechter heeft:

 

Op de vaste pc met netwerkkabel, Windows 11 (laatste windows updates), zowel in Firefox als Edge (met laatste updates) enorm enorm traag.

Reeds ip adres vernieuwd, dnsflush, alsook Firefox opnieuw ingesteld (firefox opfrissen).

Het probleem blijft.

 

MAAR op mijn laptop via wifi verbinding met Windows 10 (laatste windows updates), via Firefox (laatste versie) geen enkel probleem.

 

 Aangezien enkel en alleen Easy Banking van Fortis dit probleem geeft en KBC online banking niet, lijkt me dat het probleem zich bij Easy Banking Web van BNP Paribas Fortis moet liggen en zij het enkel en alleen kunnen oplossen.

 

Ik kijk uit dat dit opgelost geraakt….

 

Inderdaad Geert, idem hier bij mij.

Heb ook al andere browsers geprobeerd, maar zonder resultaat.

Vooral het invoeren van overschrijvingen en deze plaatsen in de omslag duurt ontzettend lang (uploaden gaat traag) vergeleken met voorheen. Ik doe tientallen stuks per dag en enorm frustrerend.

Hoop dat BNP Paribas dit probleem snel erkent en aanpakt.

@ BNP : contacteer mij aub voor meer info

 

 

 

Reputatie 4

Hallo, @Cedric Vechter,

Bedankt voor ons dit te melden.

Je hebt dan ook al reeds de browserreset geprobeerd?

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dag Lars

 

browserreset heb ik ook geprobeerd. Helpt niet

 

mvg

 

cedric

Reputatie 4

Hallo, @Cedric Vechter,

Bedankt om toch dit te proberen.

Er wordt nagekeken wat juist de oorzaak is van dit probleem.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

@Cedric Vechter 

Heb je ook Windows 11, met de laatste windows updates?

heb Windows 10 Home

Hier ook Windows 11, laatste versie traag in Edge en Chrome.  De pagina’s laden zeer traag.

@LarsD@Cedric Vechter 

 

Sinds een dag of twee is plots alles terug aan normale snelheid bij ons.

Lars, hebben ze iets gevonden waardoor het bij ons traag en trager werd?

Reputatie 4

Hallo, @GeertDM,

Bedankt voor ons een update te geven.

Helaas is de oorzaak voor het probleem onbekend. Het kan een combinatie zijn van verschillende factoren: de software van de website die niet goed werkt met de software van het toestel, bepaalde webbrowsers die fucties op de website doen blokkeren of minder goed doen werken,…

Er wordt nog steeds verder gezocht naar een oorzaak. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste allemaal,

Bij ons werkt ook alles terug normaal sinds een aantal dagen.

Was dus echt wel een probleem binnen Fortis en dus niet bvb mijn internet of browser

 

Mvg

 

Cedric

Reageer