Ben ex bpostbank nog altujd niet inloggen op easybanking. Heb nog altijd gbeen Visa-Debit-debetkaart.
Graag eenantwoord.
Uw antwoord tegemoet ziende;dank ik u bij voorbaat.
Vriendelijke groeten
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelBen ex bpostbank nog altujd niet inloggen op easybanking. Heb nog altijd gbeen Visa-Debit-debetkaart.
Graag eenantwoord.
Uw antwoord tegemoet ziende;dank ik u bij voorbaat.
Vriendelijke groeten
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelGoeiedag
Ben ex -bpostbank klant.Kan niet inloggen op easybanking.
Heb nog altijd geen Visa-Debit-debetkaart
Hopende op een antwoordvan uwentwege,dank ik u bij voorbaat
Vriedelijke groeten
Hallo goedemiddag
Op dit moment zou je aan de hand van je Bpost debetkaart en kaartlezer wel moeten kunnen aanmelden op de Easy Banking Wep en App.
Krijg je toevallig een specifieke foutmelding als je probeert aan te melden op de website, waar gaat het juist mis?
Heb je je klantennummer wel al kunnen vinden via onze website of ook nog niet?
Uit veiligheidsredenen hebben we de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijdert,
dit omdat we communiceren vanuit een openbare website. Wees altijd behoedzaam op de (persoonlijke) gegevens die je meegeeft op digitale kanalen.
Groetjes,
Jessica J
Hallo,
Hier is het hele proces :
Je gaat naar volgende pagina op de PC :
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/particulieren
Vervolgens klik je op “Aanmelden”
Nu geef je bovenaan de 17 cijfers van je bpost kaartnummer in, dat aan de voorkant staat.
Vervolgens klik je links onderaan op :
“Vroegere klant van bpost bank? Vind snel uw klantnummer”
Dan zal je geboortedatum moeten ingeven, en in het volgende venster zie je dan het nieuwe klantnummer van BNP Paribas van 10 cijfers.
Keer terug naar beginscherm : geef kaartnummer en nieuw klantnummer in.
En kies dan “Aanmelden met kaartlezer” (ikzelf heb het nog niet geprobeerd met itsme)
Je steekt je Bpostkaart in de Bpost kaartlezer (of een andere kaartlezer met M1 en M2 toetsen), en je drukt op M1, en de rest ken je allicht van internetbankieren bij Bpostbank.
Anders is hier een videohandleiding die je kan volgen vanaf minuut 0:47
https://www.youtube.com/watch?v=vcBweKOfiLU
(de uitleg met een Bpostkaart wordt in de video niet vermeld, die staat in de welkombrochure :https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/documents/welkomstbrochure.pdf )
Ik kan ook nog altijd niet aan mijn rekening. Ondanks 4 telefoontjes, 2 mails met de nodige documenten en een live chat wordt er niks gedaan. Mijn frigo is leeg ondertussen! Ik voel mij gegijzeld door BNP Paribas. Mijn gegevens waren up to date bij BPOST maar blijkbaar gaan jullie liever verder met 20 jaar oude info. Wanneer kan ik eindelijk boodschappen doen, rekeningen betalen, naar de dokter gaan ... ?
Ik kan ook nog altijd niet aan mijn rekening. Ondanks 4 telefoontjes, 2 mails met de nodige documenten en een live chat wordt er niks gedaan. Mijn frigo is leeg ondertussen! Ik voel mij gegijzeld door BNP Paribas. Mijn gegevens waren up to date bij BPOST maar blijkbaar gaan jullie liever verder met 20 jaar oude info. Wanneer kan ik eindelijk boodschappen doen, rekeningen betalen, naar de dokter gaan ... ?
Hallo,
Ik ben geen medewerkster van de bank, maar zou het niet helpen om naar een kantoor van BNP Paribas te gaan of een vroeger Bpostkantoor ?
Dit zijn de kantoren ; de groene logo’s zijn BNP PARIBAS
https://branch.bnpparibasfortis.be/m/fr/
En hier kan u een afspraak maken in een bepaald kantoor :
https://www.bnpparibasfortis.be/fr/public/messagent-router#/appointment
Misschien helpt dit u verder
Dag
Kan je ons vertellen welke documenten je precies moest bezorgen? Ging dit bijvoorbeeld over je identiteitskaart?
Mijn oprechte excuses voor dit ongemak,
Liz
Mijn identiteitskaart, het document AEOI en bewijs van woonst
Dag
Dan zullen jouw gegevens inderdaad niet meer up to date hebben gestaan. Wanneer heb je deze documenten naar ons verstuurd?
Groetjes,
Liz
Mijn gegevens waren up to date bij BPOST, gecontroleerd in juli 2023. Ik heb deze de laatste keer verstuurd op maandag 5 februari. De eerste keer was op 24 januari.
Dag
De verwerkingstijd bedraagt momenteel ongeveer 10 werkdagen. Ik vermoed dus dat dit eind deze week in orde zou zijn.
Groetjes,
Lieze
Dus die teller wordt telkens weer op nul gezet wanneer je documenten opstuurt??? Dat is toch echt mensen aan het lijntje houden.
Dag
Heb je beide keren naar dezelfde dienst gestuurd?
Dan zou inderdaad de eerste keer wel binnen die termijn behandeld worden.
Groetjes,
Liz
2x zelfde dienst : updateclientdata@bnpparibasfortis.com
Dag
Dat e-mailadres is inderdaad correct. Hopelijk komt het nu snel in orde. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
JoachimJ
Ik kan nog altijd niet aan mijn rekening.
Kan er misschien iemand eens gaan kijken of die mensen van updateclientdata@bnpparibasfortis.com nog leven?
Vandaag 2 keer gebeld met het "Easy" banking centre maar die kunnen ook de betrokken dienst niet telefonisch bereiken. Mails blijven onbeantwoord.
Beste
Bedankt voor jouw feedback. Ik kan me inbeelden dat het vervelend is dat je zo lang moet wachten op een bevestiging. Wellicht heeft de betrokken dienst heel wat dossiers te verwerken. Onze excuses alvast en bedankt voor je begrip.
Groetjes,
JoachimJ
Hallo
Het is enorm vervelend dat je nog steeds geen toegang hebt. Als we het goed begrijpen heb je dus al de nodige documentatie per mail verstuurd en je hebt dus nog steeds vandaag geen mail terug gekregen dat dit in orde is? Wat ook niet te begrijpen is waarom men via het Easy Banking Centre dit niet verder voor jou kon nakijken? Dat moet de bedoeling zijn.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Hallo
Het is enorm vervelend dat je nog steeds geen toegang hebt. Als we het goed begrijpen heb je dus al de nodige documentatie per mail verstuurd en je hebt dus nog steeds vandaag geen mail terug gekregen dat dit in orde is? Wat ook niet te begrijpen is waarom men via het Easy Banking Centre dit niet verder voor jou kon nakijken? Dat moet de bedoeling zijn.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Inderdaad, Totaal geen reactie van Updateclientdata, ook niet op interne mails van jouw collega’s van het Easy Banking Centre. Telefonisch blijken ze ook niet bereikbaar.
Beeld je maar eens in, 4 weken zonder bankrekening van de ene dag op de andere !
Hallo
Het kan niet de bedoeling zijn dat dit zo lang duurt. Het is gewoon vreemd dat onze collega’s van het Easy Banking Centre ook intern hier niet verder een update over krijgen.
Normaal kan zoiets niet zo lang aanslepen.
Was er aangegeven na je laatste gesprek met het Easy Banking Centre dat ze dit verder voor jou gingen opvolgen en je dan terug gingen contacteren zodra ze wel meer informatie hadden?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Hallo
Het kan niet de bedoeling zijn dat dit zo lang duurt. Het is gewoon vreemd dat onze collega’s van het Easy Banking Centre ook intern hier niet verder een update over krijgen.
Normaal kan zoiets niet zo lang aanslepen.
Was er aangegeven na je laatste gesprek met het Easy Banking Centre dat ze dit verder voor jou gingen opvolgen en je dan terug gingen contacteren zodra ze wel meer informatie hadden?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
In de laatste 4 gesprekken is mij beloofd dat men terug met mij contact zouden opnemen vanaf zij een reactie krijgen maar die krijgen zij dus ook niet.
Dag
Heb je ondertussen al een mail ontvangen van de dienst van updateclientdata?
Groetjes,
Liz
Dag
Heb je ondertussen al een mail ontvangen van de dienst van updateclientdata?
Groetjes,
Liz
Nee. Geen mail, geen telefoon, geen actie.
Vanmorgen dan toch een mail ontvangen waarin men bevestigd dat de wijziging van mijn gegevens werd uitgevoerd maar het nog tot 5 bankwerkdagen kan duren voor deze wijzigingen gevalideerd worden door het systeem !
Bij BPost duurde dit 5 seconden !
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.