Beantwoord

Export naar CVS

  • 14 June 2023
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Bij het exporteren naar CVS onbreekt data.

Bij type kaartverrichting zijn de velden tegenpartij, naam tegenpartij en mededeling leeg.

Als je de export naar PDF doet staat dit er wel bij.

Hoe kunnen we alle info in het CVS bestand krijgen?

 

icon

Beste antwoord van Eschauma 15 June 2023, 12:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Sacha Legrou

 

Bedankt voor je bericht. Ik vermoed dat het hier gaat om een probleem met je browser. 

Wanneer je aanmeldt op Easy Banking Web is het belangrijk dat je niet via een snelkoppelling naar de website gaat maar de URL van de website in je zoekbalk intypt. Best ook even nakijken of je alle updates van je computer of tablet gedaan hebt en in je instellingen even de cache leegmaken. Mocht het probleem nadien niet opgelost zijn, dan kan je best even contact opnemen met mijn collega’s van het Easy Banking Centre. Je kan hen bereiken via het nummer 02 433 40 92.
 

Fijne middag, 
 

Eschauma

Reageer