Beantwoord

Foutcode BCP0503

  • 26 June 2023
  • 2 reacties
  • 920 Bekeken

Als ik mobiel wil betalen via bv de bancontact app krijg ik steeds de foutcode BCO0503. Online met de gsm betalen lukt dus niet meer… Ik vind echter niets terug over deze foutcode. Is er nog iemand die dit voorgehad heeft?

icon

Beste antwoord van Julie N 27 June 2023, 09:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Tineke Boussy , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Via dit de Community-webstie kan ik jammer genoeg niet nakijken wat juist het probleem is. Ik raad jou aan om even telefonisch contact op te nemen. Zo kunnen we samen nakijken wat er juist aan de hand is. 

 

Je belt ons best via de Easy Banking App

  • Meld je aan
  • Kies onderaan voor ‘Communicatie’
  • Dan klik je op ‘Easy Banking Centre’ en kies voor de optie ‘Online Bankieren’

 

Je kan ons ook contacteren op het nummer 02 433 40 92. Wij zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur

 

Wij helpen jou graag verder. 

 

Groetjes, 

Julie N 

 

Ik had de foutcode ook vorige zondag. Heel vervelend als de verkoper alleen maar kan betaald worden via een QR code. Dan sta je daar maar! Gelukkig kon iemand anders (rekening bij KBC) wel voor mij betalen.

Vandaag had ik het weer. Ik belde zoals hier in de reactie van Julie N aangegeven. Lang wachten (zoals altijd!), dan een verbaasde operator… welke foutcode? met de kaart? nee, met scan met de app? welke code zei u? En u wou een QR code scannen… ik vroeg nog of ik wel degelijk naar BNPF gebeld had… de man zei dan dat hij contact ging nemen met de technische dienst… hij reageerde opvallend opgelucht: “het is een algemene storing, er wordt aan gewerkt”. Duidelijk opgelucht dat hij een antwoord kon geven, maar als ik vermeldde dat ik het probleem al had vier dagen geleden, en op deze pagina al 16 dagen geleden gemeld had… bleef het heel stil.

Hoe kan het dat een operator al minstens 16 dagen geen weet heeft van het probleem? Waar is op de website informatie te vinden over dit zogezegd “algemeen” probleem en hoe het aangepakt wordt? Wat een gebrek aan dienstverlening!

Reageer