Beantwoord

Foutcode GMI0500

  • 18 January 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Beste,

 

Ik slaag er na aankoop van een nieuwe Iphone niet in app te installeren. ik blijf foutcode GMI0500 krijgen. App ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, is hier een oplossing voor? 

icon

Beste antwoord van JoachimJ 18 January 2024, 15:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag @Fonstooten ,

 

Bedankt om dit te melden. Deze melding kan allerlei oorzaken hebben. Heb je een goede internetverbinding? Kan je eens switchen tussen vaste verbinding en WiFi op jouw toestel? Het kan ook zijn dat de tijdzone op de IPhone niet correct ingesteld staat. Kan je via “Instellingen”, “Algemeen”, “Datum en tijd” eens nakijken of deze op automatisch staat en ingesteld staat op de tijdzone Brussel? Mocht je problemen blijven ondervinden, raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking Web, op het nummer 02 433 40 92. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.  

 

Bedankt alvast en nog een fijne dag. 

Groetjes, 

JoachimJ 

Beste, allemaal geprobeerd maar foutmelding blijft helaas. 

Reputatie 1

@Fonstooten 

Bedankt voor uw feedback. Je kan dan best even contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking Web op het nummer 02 433 40 92. Onze collega’s kunnen dan samen met jou overlopen hoe dit opgelost kan worden. 

 

Bedankt alvast. 

 

Groetjes, 

JoachimJ

Reageer