Beste,
Ik slaag er na aankoop van een nieuwe Iphone niet in app te installeren. ik blijf foutcode GMI0500 krijgen. App ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, is hier een oplossing voor?
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelBeste,
Ik slaag er na aankoop van een nieuwe Iphone niet in app te installeren. ik blijf foutcode GMI0500 krijgen. App ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, is hier een oplossing voor?
Beste antwoord van JoachimJ
Bekijk origineelGoedemiddag
Bedankt om dit te melden. Deze melding kan allerlei oorzaken hebben. Heb je een goede internetverbinding? Kan je eens switchen tussen vaste verbinding en WiFi op jouw toestel? Het kan ook zijn dat de tijdzone op de IPhone niet correct ingesteld staat. Kan je via “Instellingen”, “Algemeen”, “Datum en tijd” eens nakijken of deze op automatisch staat en ingesteld staat op de tijdzone Brussel? Mocht je problemen blijven ondervinden, raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking Web, op het nummer 02 433 40 92. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Bedankt alvast en nog een fijne dag.
Groetjes,
JoachimJ
Beste, allemaal geprobeerd maar foutmelding blijft helaas.
Bedankt voor uw feedback. Je kan dan best even contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking Web op het nummer 02 433 40 92. Onze collega’s kunnen dan samen met jou overlopen hoe dit opgelost kan worden.
Bedankt alvast.
Groetjes,
JoachimJ
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.