Als je in de Verenigde Staten van Amerika woont, krijg je geen toegang tot online banking bij BNP. Dit kreeg ik vandaag te horen, bijna 3 maanden na de overgang van bpostbank naar BNP en bijna 5 maanden nadat die overgang was aangekondigd.
Ik wil hier niet in de eerste plaats klagen, enkel andere klanten in dezelfde situatie duidelijkheid verschaffen.
Duidelijkheid die 5 maanden geleden al had kunnen gegeven worden, gezien mijn klantgegevens bij bpostbank over mijn adres geen enkele twijfel lieten. En ook tijdens meerdere eerdere gesprekken met de helpdesk die eerst meermaals "technische” problemen inriepen waarom mijn contract geblokkeerd was, dan twee weken geleden dat mijn Belgische identiteitskaart verlopen was en alles na de update in orde zou zijn, en telkens dat ik snel via email verdere instructies zou krijgen (nooit gebeurd).
De helpdesk gaf me vandaag een nummer van een kantoor waar ik naartoe zou kunnen bellen om mijn rekening te sluiten.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel