Ik heb onlangs geld gekregen via een P2P, maar het blijkt dat ik dit niet te zien krijgt op mijn rekening.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelIk heb onlangs geld gekregen via een P2P, maar het blijkt dat ik dit niet te zien krijgt op mijn rekening.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo,
Bedankt voor je bericht.
Je kan best hiervoor contact nemen met het Easy Banking Centre om dit na te kijken. Het is ook mogelijk dat er iets fout is gelopen bij de bank waarvan het is gekomen. Dan zal de opdrachtgever met eigen bank dit ook moeten nakijken.
Je belt het snelst binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).
Je kan de Easy Banking Phone Code aanmaken in Easy Banking Web:
- Klik op je naam (rechts bovenaan) en nadien op "Profiel beheren."
- Easy Banking Phone
Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.