Beantwoord

hoelang duurt het om een P2P te zien op mijn rekening?

  • 16 July 2023
  • 1 reactie
  • 552 Bekeken

Ik heb onlangs geld gekregen via een P2P, maar het blijkt dat ik dit niet te zien krijgt op mijn rekening. 

icon

Beste antwoord van LarsD 17 July 2023, 10:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Ike,

Bedankt voor je bericht.

Je kan best hiervoor contact nemen met het Easy Banking Centre om dit na te kijken. Het is ook mogelijk dat er iets fout is gelopen bij de bank waarvan het is gekomen. Dan zal de opdrachtgever met eigen bank dit ook moeten nakijken.


Je belt het snelst binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).


Je kan de Easy Banking Phone Code aanmaken in Easy Banking Web: 
- Klik op je naam  (rechts bovenaan) en nadien op "Profiel beheren."
- Easy Banking Phone

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer