Beantwoord

inlogfoto easy banking app

  • 16 May 2021
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Ik weet niet of er nog andere personen zijn die de inlogfoto van de Easy Banking app op zijn zachtst gezegd storend vinden? Eerst en vooral vind ik het een lelijke foto maar hetgeen mij nog meer stoort is de vrouwonvriendelijkheid ervan. Waar haalt men het idee vandaan om tegenwoordig nog een vrouw met half open mond en een verdwaasde blik af te beelden op zo'n promotionele foto die dagelijks door duizenden mensen wordt bekeken? Zijn de moderne dames niet geërgerd door deze vrouwonvriendelijke foto? Hopelijk ziet de bank haar fout in en krijgen we binnenkort een meer neutrale inlogfoto?

Ik heb hierover langs de gruikelijke weg  reeds een 'klacht' ingediend bij Fortis op 10 april 2021 maar kreeg daarop geen enkele reactie (buiten de gebruikelijke automatische ontvangstmelding).

Hopelijk komt er nu toch iets op gang?

icon

Beste antwoord van Shari V 17 May 2021, 14:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Den Dany

Dank je wel voor je mening.

Ik zal de opmerking aan de betrokken teams rapporteren. Veel meer dan dit kan daar nu ook niet aan gedaan worden.

Het is goed dat je dit via het klachtenformulier hebt doorgegeven, op die manier zal het sneller bekeken worden.

Met vriendelijke groet

Shari V

 

Reageer