Beantwoord

its me werkt niet voor bnp app

  • 1 February 2022
  • 3 reacties
  • 739 Bekeken

Reputatie 1

Hoe kan het dat het inloggen met its me wel lukt voor andere banken maar niet voor bnp? waar heeft dat mee te maken en hoe kan opgelost worden. 

Its me volledig geinstalleerd en het wordt gebruikt als inlog methode voor andere banken. BNP ebw en app geeft die optie niet. 

icon

Beste antwoord van YannickB 1 February 2022, 12:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Hoogstraten 

In Easy Banking App heb je inderdaad geen mogelijkheid om met itsme aan te melden. Vroeger kon dat wel, maar we hebben sindsdien een gelijkaardig systeem ontwikkeld (je Easy Banking-code, eventueel in combinatie met je vingerafdruk of FaceID) dat voor meer functionaliteiten gebruikt kan worden en dat ervoor zorgt dat je niet van de ene naar de andere app doorgestuurd moet worden.

Op Easy Banking Web is itsme echter de standaardkeuze om aan te melden. (zie de afbeelding hieronder). Krijg je een foutmelding wanneer je probeert om aan te melden? Zo ja, welke exact?

Het aanmeldscherm voor Easy banking Web

 

Extra vraag: Ik doe de bankzaken voor mijn 94 jarige moeder vanaf mijn thuis. Mijn eigen profiel is gekoppeld met ITSME dus dat kan ik niet gebruiken. Ik moet dus telkens een uur over en weer rijden om met kaartlezer en haar kaart in te loggen. Kan dat niet anders? 

Reputatie 7

@dluc 

Als je de bankzaken voor je moeder regelt, dan raad ik je aan om samen met haar een volmacht te regelen. Op dit manier heb je officieel het recht om toegang tot haar rekeningen te hebben en kan je alles beheren door onder je eigen naam aan te melden in Easy Banking.

Reageer