Beantwoord

kaartlezer

  • 7 November 2023
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik ben vorig jaar 18 geworden en toen is mijn BNP jongerenrekening omgezet naar een Hello Bank rekening. Ik kan me nu niet meer aanmelden op de de bankingapp omdat dit niet gaat met de kaartlezer van BNP. Blijkbaar is er een andere van Hello Bank nodig. Hoe kan ik die aanvragen?

Gillian Van Hauwaert

icon

Beste antwoord van Tim DL 7 November 2023, 10:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Ik ben vorig jaar 18 geworden en toen is mijn BNP jongerenrekening omgezet naar een Hello Bank rekening. Ik kan me nu niet meer aanmelden op de de bankingapp omdat dit niet gaat met de kaartlezer van BNP. Blijkbaar is er een andere van Hello Bank nodig. Hoe kan ik die aanvragen?

Gillian Van Hauwaert

Dag @Gillian,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Normaal zou dit geen probleem mogen zijn om je aan te melden met je BNP Paribas Fortis kaartlezer.

De kaartlezer van Hello Bank en BNP Paribas Fortis hebben namelijk dezelfde functionaliteiten. Het kan altijd zijn dat je huidige kaartlezer eventueel defect is, dan kan je op een BNP Paribas Fortis kantoor een kaartlezer ophalen. Je kan hiervoor een afspraak maken via https://www.bnpparibasfortis.be/qsa.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Het probleem ligt niet aan de kaartlezer. Als mij vader deze gebruikt met zijn BNP kaart lukt het wel.

Als ik mijn Hello bankkaart gebruik, krijg ik volgende boodschap VISA AUTH - CARD ERROR;

Vriendelijke groeten

Gillian Van Hauwaert

Reputatie 4

Hallo @Gillian,

Bedankt voor ons een update te geven.

Als het zeker is dat het niet aan de kaartlezer ligt dan is de andere mogelijke oorzaak de kaart zelf. We raden je dan aan onze helpdesk te contacteren voor de kaart te laten nakijken.

Je kan bellen via 02 433 41 41 op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer