Beantwoord

migratie van bpost naar bnp

  • 23 January 2024
  • 13 reacties
  • 367 Bekeken

Beste ik probeer als sinds maandag 22 januari in de bnp app te komen maar krijg steeds de melding technische fout? Ik had/heb een rekening bij bpost. Gaat dit snel opgelost zijn? Want zou toch online betalingen moeten doen. 
 

zijn er nog mensen met dit probleem

icon

Beste antwoord van LarsD 23 January 2024, 16:40

Bekijk origineel

13 reacties

ja idd ik heb ook dit probleem ik kan mijn documenten niet wijzigen… heel vervelend!

bijkomend reeds 6x gebeld en ik wordt van het muurtje naar het kastje gestuurd! ik vind dit niet kunnen

 

Zelfde probleem. Noch via Easy Banking Web, noch via Easy Banking App (error EBA 0010)

Heb ook ditzelfde probleem. Zowel in de Easy Banking App en op Easy Banking Web  de foutcode EBA 0010 . 
Gisteravond na lang proberen toch contact gehad met helpdesk om uiteindelijk het antwoord te krijgen dat ze me niet konden helpen en dat ze het gingen doorgeven aan de manager. Hoe lang moet een mens dan wachten om toch een antwoord en een oplossing te krijgen? 
Op deze manier voel ik me echt niet geholpen en de rekeningen liggen ook te wachten om betaald te worden ! 

Hier ook het zelfde probleem, telkens een technische fout, probeer het later nog eens. Pfff ook gebeld kunnen momenteel niets doen wachten maar, kunnen er geen tijd op zetten. Leuk is anders, je kan geen saldo of stortingen zien geen overschrijving doen geen geld van je spaarrekening overschrijving, je kunt niets en je weet niets. HOPELIJK SNEL HERSTELD 

Zelfde probleem hier!!😡

Reputatie 4

Hallo @isabelle.depaepe, @Nancy7449, @kristof0025, @Patrick Alloin, @Lambrechts eric, @StefV,

Bedankt voor jullie geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

En wat moet iemand doen die reeds naar het Easy Banking Centre heeft gebeld en daar als antwoord heeft gekregen dat ze niet konden helpen ?! 

Allemaal goed en wel, maar jullie zijn telefonisch niet bereikbaar. Moet ik dan speciaal verlof nemen om naar een kantoor te gaan en dan misschien ook te horen dat ze me niet kunnen helpen? Graag hulp aub.

Reactie van Easy Banking Centre: Het kan twee dagen duren, maar ook twee weken. Tja...😦

Reputatie 3

Hallo,

Ik ben geen medewerkster van BNP Paribas.
MISSCHIEN kan dit helpen bij iemand die foutcode EBA0010 had :
Haal met uw bankkaart van Bpost een bedrag af aan een mister cash.
Alvast een persoon heeft met deze tip alles kunnen deblokkeren.

Citaat :

Pour ceux qui ont ce message :
 "problème technique, vous ne pouvez pas continuer pour le moment, réessayer plus tard (EBA0016) OU (EBA0010)
J'ai trouvé une réponse ici : 
"Voici les infos que je viens d'avoir : en effet, cela peut coincer chez ceux qui ont eu des soucis en étant chez fortis. Cela dit, cela ne bloque pas le système. On m'a conseillé d'aller dans un mistercash retirer des sous avec ma carte de Bpost. Ce que j'ai fait... et cela a tout débloqué. Comme si la carte devait être reconnue par le système."

https://fr.community.bnpparibasfortis.be/easy-banking-47/rien-ne-fonctionne-7407?postid=26179#post26179

Lars D, uw nummer met zijn robot doet na enkele vragen de tranfert naar de helpdesk, daar krijgen wij hetzelfde verhaal te horen sinds maandag, “wegens drukte….bel volgende week of later maar terug...

Onmogelijk om jullie applicatie te downloaden en ik verlies hier veel tijd mee. rekeningen moeten betaald worden, enz. Die migratie is een klucht die duizenden klanten in de problemen brengt. 

Reputatie 3

Lars D, uw nummer met zijn robot doet na enkele vragen de tranfert naar de helpdesk, daar krijgen wij hetzelfde verhaal te horen sinds maandag, “wegens drukte….bel volgende week of later maar terug...

Onmogelijk om jullie applicatie te downloaden en ik verlies hier veel tijd mee. rekeningen moeten betaald worden, enz. Die migratie is een klucht die duizenden klanten in de problemen brengt. 

Hallo,
Er is een nieuwe telefoonlijn in gebruik :
Problemen om te verbinden met Easy Banking Web of App ?
Contacteer de nieuwe hulplijn 02 433 40 07

Reputatie 4

Hallo @Tonyloze,

Onze excuses voor dit ongemak.

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer