Beantwoord

mijn webcontract is nog steeds geblokkeerd

  • 24 January 2024
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

beste

ik ben normaal van bpost en nu niet meer .

en al van in het weekend kan ik niks meer doen op mijn rekening of spaarboek

zelfs mijn bankkaart gaat niet .

ik heb gisteren gebeld ze gaan het in orde brengen nog steeds niet in orde .

mijn loon gaat komen en ik kan niks doen .

ik ga naar een ander bank moeten overstappen zeker dit kan toch niet meer .

ik ben onthaalouder en kan geen aankopen doen .

vranckx peggy

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 15:34

Bekijk origineel

2 reacties

Zelfde probleem hier. Kan hier gewoon ook niet inloggen om online te bankieren wegens technische problemen. Men kan zo zijn saldo’s niet meer controleren en eventuele frauduleuze verrichtingen controleren of opmerken. Het kan niet dat men de werking van zijn bankdiensten niet kan garanderen. Hou mijn hart al vast voor de vernieuwing van de huidige bpost bankkaarten en kaartlezers. Sta toch in beraad indien dat morgen niet opgelost is om een werkend alternatief te zoeken.

Reputatie 4

Hallo @Peggy vranckx@Pierbog,

Bedankt voor jullie berichten.

Onze excuses voor dit ongemak.

Er zijn helaas voor een aantal klanten die vanuit bpost bank komen nog technische problemen.

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer